معرفی ستارگان فوتبال

 

 

وین رونی زمانیکه قرار داد خود را با منچستر یونایتد به ارزش 30 میلیون پوند امضا کرد گران قیمت ترین بازیکن جوان جهان شد.

 

بازیکن سابق اورتونی رویای پیوستن به الدترافورد را زمانی پایان داد که فقط ساعتی به پایان زمان نقل و انتقالات در روز سه شنبه 31 آگوست 2004 فرصت باقی بود.

اولین بازی وین در اولین بازی فصل 2002-2003 مقابل تاتنهام در گودیسون پارک بود. او نه بازی بعد اولین گل خود را در لیگ برتر به ثمر رساند – گل فوق العاده ی دقیقه آخر که پیروزی دراماتیک 2-1 برابر آرسنال را سبب شد -

به زودی استعداد وین رونی در سطحبین المللی آشکار شد و او در فوریه 2003 جوانترین بازیکن انگلستان شد، زمانیکه به عنوان بازیکن ذخیره در بازی مقابل استرالیا در آپتون پارک به میدان آمد. او همچنین جوانترین بازیکنی شد که برای کشورش در بازی با مقدونیه در 17 سالگی و در سپتامبر 2003 گل زد.

شهرت او وقتی به عنوان یک بازیکن جوان در جهان بیشتر شد که آن بازیهای خیره کننده را برای انگلستان در جام ملتهای اروپا 2004 در پرتغال به نمایش گذاشت.

4 گلی که او در چهار مسابقه مقابل سوییس و کرواسی به ثمر رساند- که اون گل زیبا رو از فاصله 25 یاردی ( 22.5 متری) مقابل کرواسی شامل میشود- کافی بود تا سر الکس فرگوسن را برای امضای قرارداد با این گل زن فوق العاده که از زمانیکه او 14 ساله بوده به دنبالش بوده است متقاعد کند.

به دنبال این قرار داد نقل و انقال با اورتون، یونایتدها بالاخره بازیکنی را داشتند که از وجود او رئیس قرمزهای منچستر احساس خوشحالی کند.

فرگوسن: "من خیلی خوشحالم. من فکر میکنم که ما بهترین بازیکن جوان این کشور در 30 سال گذشته را در اختیار داریم. همه از این قرارداد احساس خوشحالی میکنند"

خود وین رونی به manutd.com گفته بود: "من از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم. به عنوان کسی که به یونایتد علاقه داشتم، اونجا تنها جاییست که من خوام رفت"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد