حذف تلخ بایرن مونیخ (عشقم) را به تمام بایرنیها والبته خودم خسته نباشید می گم به امید قهرمانی در بوندسلیگا.
نظرات 6 + ارسال نظر

سلام
امروز می خوام ازتون تعریف کنم
میدونید خیلی منظم و مرتب مطلب می ذارید واقعا تمیز کار می کنید

من فکر می کنم تو زندگی هم باید آدمی موفق باشین
در ضمن خواهرم میگن مایلی یه تیم تشکیل بدیم مخلوط از دختر و پسر به شرطی که خواهرم بشه داور
؟؟؟ [خنده]

سلام
من فقط بازی های جام باشگاههای آسیا ولیگ برتر رو دنبال می کنم و در حال حاضر از کشور های دیگه بی خبرم
امیدوارم تیم مورد علاقه ات قهرمان بشه

سلام
من فکر می کنم جواب نظرمو دادین اما فقط تو قسمت نظر ها اسم شما اومده بود همین صفحه خالی بود و اثری از حرفای شما نبود ممنون می شم دوباره نظر برام بذارید.

فرخ 1386/01/24 ساعت 17:20

یه چیزی یادم رفت .
به امید قهرمانی وردربرمن انشا الله .

سهیل 1386/01/24 ساعت 22:44 http://www.time.co.sr

سلام عزیزم
اشکالی نداره.....خلاصه دنیای غریبی داریم...یه روز برد یه روز باخت......یه روز خنده یه روز غم......ولی سعی کن همیشه شاد باشی.....منم دلم خیلی گرفته ....فرزاد عزیزم تو قلب پاکی داری . خواهش میکنم برام دعا کن مشکلاتم حل بشه....راستی درس یادت نره...سلام برسون..دوست دارم داداشی...خدا نگهدار

سلام
انشاءالله که حالتون خوب باشه
منم امیدوارم تیم عزیزت قهرمان بشه
دلت همیشه شاد باشه
فداتون شادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد