دوستان خوبم سلام

لطفا تا آخر وبلاگ رو مشاهده کنید به خاطر اینکه یه نظر سنجی راه انداختم حتما شرکت کنید.

نظرات 14 + ارسال نظر
حامد 1386/02/26 ساعت 15:15 http://Anonym.Blogfa.Com

مگه تو درسو مشق نداری!!! ... ما که داریم
...
..
.
ما که زورمون میاد دوباره این همه پول بدیم به دانشگاااااااااه

فعلا میخونیم.

سلام فرزاد عزیز
خوبی
چشم تو نظر سنجی هم شرکت می کنم
موفق باشی

فرخ 1386/02/27 ساعت 02:20 http://WWW.SMART63.BLOGSPOT.COM

سلام فرزاد جان خوبی؟ من همیشه وب لاگو کامل می خونم .خیلی خوبه .فقط به نظر من اون مصاحبه ی عابد زاده رو پاک کون چون به خاطر عکسهاش خیلی سرعت رو گرفته/.

سلام فرزاد جان
شما گلی چجوری میشه قراموشت کرد
الان هم لینک شدی

سلام
خوبی
مرسی که به من سر زدین خوشحال شدم
در ضمن آپم
در نظر سنجی هم شرکت کردم
زدم بلههههههههههههههههههههههه

محبوبه 1386/02/29 ساعت 17:26

شلام دوست عزیز من هم عاشق فوتبالم ولی یادت باشه زندگی شما خیلی بیشتر از فوتبال می ارزه.

سلام
مرسی اومدی بودی
جاده قابل نداشت :)
من لینک می ذارمت. باشه؟
مرسی
بازم بیا اون ورا
راستی الان میرم ببینم نظر سنجیه چیه
خوش باشی

فاطمه 1386/02/30 ساعت 09:40

سلام علیکم

آقا ببخشید شرمنرده باز دیر شد

یه چیز چیکار کردی ولاگت زود اودم بالا منتظر بودم نیم ساعت طول بکشه:|

بعد اون قضیه نظر سنجی چیه...وبلاگ فوتبال...هر چی باشه خوبه..

کسی نمیخونه که منم به بزارم درخواستی هم نیست...نشستم دارم با سوسکها فوتبال بازی می کنم

مرسی...
شاد ببینمت
یا حق...

[ بدون نام ] 1386/02/31 ساعت 15:56

http://www.vnnu.com/fa?111124297

سلام
مرسی که به من سر زدید
وب خیلی قشنگی دارید اگه با تبادل لینک موافقید به من خبر بدهید

سلام عزیز مرسی که سر زدی اگه منو لینک کردی به من خبر بده و اسم لینکتو بگو تا لینکت کنم مرسی موفق باشی

سلام
نظر اولم رو قبل از خوندن وبلاگت می دم
بعد تو نظر سنجی شرکت می کنم
اتفاقا من دنبال همچین محیط هایی می گردم که بتونم باهاشون تعامل داشته باشم
بالاخره کار ما انتقاده و فوتبال هم که قربونش برم خدای انتقاده!
با تبادل لینک موافقم
از همین حالا شما یکی از یاران نسیم شمال هستید
به امید دیدار

سلام دادا منم صعود نفت آبادان رو بهت تبریک میگم ایشالله تو کرمانشاه میبینمت راستی نظرت با تبادل لینک چیه خبرم کن

چه جالب
از این به بعد همیشه میام وبلاگتو می خونم شاید یکم به فوتبال علاقه پیدا کنم فرزاد جووووونم

موفق باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد