کاریکاتور

Your Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image ThumbnailYour Image Thumbnail

نظرات 26 + ارسال نظر
ایلیا 1386/03/29 ساعت 11:34 http://score07.blogfa.com

سلام دوست عزیز. ممنون که سر زدیو لینک کردی

دمت گرم. خبرم کن اپ کردی

ایلیا 1386/03/29 ساعت 11:46 http://score07.blogfa.com

سلام مرسی که اومدی. موفق باشی

سلام آقا فرزاد
خوبی خوشی روزگار چطوره؟؟؟

ما یه دو سه روزی نبودیم رفته بودیم به قول بچه ها دردر برگشتیم

یکی یکی هم به دوستان سر می زنیم...
شمام زیاد فعال نبودیا...
شاد ببینمت
یا حق....

سلام دوست خوبم وبلاگ زیبایی دارید .
من عاشق تیم اث میلان و اینتر میلان هستم و گاهی اوقات هم بازی های بایرن مونیخ و نگاه میکنم .

goznaless 1386/03/30 ساعت 00:11 http://fun2fun.dom.ir

سلام
وبلاگ بسیار زیبایی داری و مطالبش هم خیلی خیلی باحاله.
ولی یک سری چیزها کم داره ...
به هرحال وبلاگ بسیار خفنی داری و من دلم نمیاد عیوب کمش را بگم.
راستی به ما هم یک سری بزن.
خوشحال می شوم اصلا وبلاگ کوچک ما خانه خودتونه.

اگر هم با تبادل لینک موافق بودی لینک ما را با عنوان
"بزرگترین گالری عکس ایران"
بگذار وبعد ما را خبر کن .تا ما تو را روی چشمان قرار دهیم و لینکت را بگذاریم.
خلاصه از هر لحاض چاکریم و مشتری دائمی وبلاگت.
باتشکر گنزالس

www.fun2fun.dom.ir
www.bia2top.dom.ir

رضا 1386/03/30 ساعت 15:25 http://hoof.blogsky.com

سلام فرزادجون.
ما دوباره اومدیم اگه به ما سر بزنی خیلی خوشحال میشیم البته اگه ما رو یادت نرفته؟!

علی ای علی ی دائی، تو چه آفتی خدا را
که به قهقرا فکندی، همه عشق تیم ما را

دل اگر خوره شناسی، به رخ همین علی بین
که خوره گی اش کلافه، بکند من و شما را

مرو ای گدای میدان، ز پی گدائی گُل
که گُل بدون زحمت، ندهد کسی گدا را

تو مگر ولی توپی، وَ فقیه فوتبالی
که چنین به زیر پایت، بنهاده ای حیا را

ره و رسم رهبری را، ز کدام علی گرفتی
که به اینهمه سماجت، بروی ره خطا را

تو نه اکبری، علی جان، نه چو رهبری، علی جان
چو کنف شدی رها کن، همه این برو بیا را

تو بزرگ وقهرمانی، یَل سابقاً جوانی
ز شکوه ابتدایت، مددی کن انتها را

بنشین کنار و بو کن ، گل ِ گل‌محمدی را
به کلام خود قوی کن، دل مهدوی کیا را

برو با علی پروین، قدمی بزن صفا کن
که بزرگمرد ورزش، نکند رها صفا را

نظری به باقری کن، که جوانترست اگرچه؛
به لحاظ سنّ بالا، زده از زمین کنارا

تو که گلزن قدیمی، چو پدربزرگ ِ تیمی
بنشین بکن تماشا، نوه ها و بچه ها را

بنشین به عشق تیمت، سر نیمکت و گلیمت
ز گلیم خویش امّا، به برون منه تو پا را

نه برو پی برانکو، نه بشو اسیر رهبر
که همه وطن نخواند، پی رفتنت دعا را

اگرت توان نباشد، که روی به راه تختی
برو لااقل کپی کن، ره و رسم پوریا را




شاد باشی

حامد 1386/04/02 ساعت 00:11 http://Anonym.Blogfa.Com

این روزها حس عجیبی دارم. فکر می‌کنم تمام آنچه بر من می‌گذرد و گذشته در یک خواب بوده. این همه یک رویا و یا کابوس است. روزهای خوب را به یاد نمی‌آورم با آنکه کم هم نبودند ولی فقط ذهنم در برابر یک مشت یاد و خاطره تلخ و گزنده رژه می‌رود. جلوی آینه که میرسم میترسم به خود نگاه کنم. نکند خودم را به جا نیاورم؟ نکند آنقدر عوض شده‌ام که با خودم غریبه‌ام؟ زنده بودنم را برده‌ام زیر یک علامت سوال بزرگ. من خواب می‌بینم. حتم که شب گذشته غذای سنگینی خورده‌ام. اما پس کی از خواب بر خواهم خواست؟ این کابوس بلند کجا تمام می‌شود؟ به حضورت محتاجم. به آمدنت، اینکه صدایم کنی. دستم را بگیری و از این دنیای خاکستری بیرون بکشی.
میخواهم رنگ‌ها راببینم. میخواهم زندگی را لمس کنم. میخواهم باور کنم که هستم... هستم... هستم...! آخرین چیزی را که بخاطر دارم این است که عاشق بودم و کسی را دوست داشتم بی‌نهایت. این حس خوبی است. میخواهم سعی کنم به خاطر بیاورم عاشقانه لحظه‌های ناب زندگی‌ام را از دست دادم. و ترسی خفیف اما پایدار به همه هویتم چنگ می‌زند. آیا کسی هست که مرا از این خواب
لعنتی بیرون بکشد؟ حقیقت کجاست؟ فاصله میان واقعیت بیداری تا اوهام رویا چقدر است؟ حرارت دستان کسی را که دوستش میدارم تنها یاد ماندگار لمس من از زندگی گذشته‌ام است...
آیا کسی هست آن دستان را به من بازگرداند؟
ژولیس سزار

ایلیا 1386/04/02 ساعت 02:49 http://score07.blogfa.com

سلام دوست عزیز. ممنون که سر زدی. به نظرتون احترام

می زارم همین بایرن رئال رو حذف کرد

فاطمه 1386/04/02 ساعت 08:06

سلام آقا فرزاد
نا امید شدم ازاومدنت
مرسی...
اره دیگه ...یه چیز غیر ممکن حذف شدن اون وبلاگ از جونم بیشتر دوسش دارم

و در مورد آقا مصطفی
اول اینکه :نظر همه برا من قابل احترام..خوب قرار نیست که همه مثل هم فکر کنیم..شاید ایشون اینو شایسته ندونن
دوم اینکه:من کامنتهای بدتر از اون رو داشتم..خیلی بدتر...ولی میگم که اگه توهینی نشه یا در کل مورد خاصی برام نداشته باشه به نظرم هیچ مشکلی نداره

سوم اینکه:آپپپپپپپپپ کن
رئال قهرمان شدددددددددددددددددددددددددد

بازم مرسی
شاد باشی
یا حق....

سلام
به خدا خودمم نمی دونم روی سیستم داشتم خودمم هم ندیده بودم ولی وقتی دیدمش به یاد شما افتادم و براتون گذاشتم قابل شما را نداشت

بازم سر بزن بهم

امیر 1386/04/02 ساعت 13:24 http://lorddownload.co.sr

سلام
فقط می تونم بگم عالی بود
تمیزتر از این امکان نداره
موفق باشی داداشه گلم
فقط بایرن و بارسلونا
یا حق
افتخار بدی لینکتم می کنم

سلام فرزاد عزیز ..
ممنون که سرزدی . خوشحال شدم یه دنیا .
بازم میگم کارت عالی .
عشق است اث میلان و اینتر میلان را .
اگه عکسی از روبرتو باجیو داشتی بزار...
خیلی دوستش دارم ممنون ...

ایلیا 1386/04/02 ساعت 23:12 http://score07.blogfa.com

سلام دوست عزیز. مطلب جدیدی در فوتبال برتر گذاشتم. خوشحال میشم سر بزنی

saeedeh 1386/04/03 ساعت 23:44 http://kakaacmilan.blogfa.com

میم مثل میلان
سر بزن

ایلیا 1386/04/04 ساعت 03:42 http://score07.blogfa.com

ممنون که سر زدی. شرمنده شدیم

امیر 1386/04/04 ساعت 07:45 http://lorddownload.co.sr

سلام عزیزم
منم لینکت کردم
دوست گله منی
یا حق
همیشه میام پیشت
از علی کریمی پست گذاشتی بم خبر بده
من عاشق علی کریمی ام

سلام
میگم تو دوباره این همه عکس گذاشتی این اسکرول خیلی اذیت میکنه
عکس ها را عمودی می ذاشتی

بازم میگم علی ای علی دایی تو چه آفتی خدا را
نمی دونم کی از این شعر خوشش نیومده برام نظر گذاشته که کار خوبی نکردم

شاد باشی

رضا 1386/04/04 ساعت 10:11 http://hoof.blogsky.com

سلام.حالا چه فرقی داره اینجا اونجا حالا بعدان واست می گم چرا رفتی اونجا

سلام دوست خوبم هرچی شما بگید همون بایرن ولی میلانم عالی ها خدایی اینتر میلان از اون بدتر من عاشق الی کانم .
بالاکم دوست دارم البته الان چلسی و خب دیگه .شوان اشتایگر هم خوبه بازیش قشنگه .حالا دیدی بایرنم نگاه میکنم .بازم بیا هرجور دوست داری و میل هستی لینکم کن .
منم پیوندت میزنم توی لینکدونی ... باشه فعلا ...

زرقاء 1386/04/05 ساعت 00:10 http://www.zargaa.blogfa.com

سلام به فرزاد عزیز
نمی دونم چه جوری ازت معذرت خواهی بکنم .من هنوز بابت عکس ها تشکر نکردم ممنون از اینکه این عکس های خوشگل خوشگلو انتخاب کردی و گذاشتی این یه هفته ای که نبودم کامپیوترم ویروسی شده بود شرمنده .نمی دونین چقد ر ناراحت بودم که نمی تونستم بیام و ازتون به خاطر لطفی که در حق من کردین تشکر کنم.اگه بازم عکسی از نستا داشتی حتما بزار گل پسر


دستت درد نکنه هر موقع آپ کردم خبرت می کنم مواظب خودت باش فعلا بای

سلام ممنون که اومدی .
بابت لینکم ممنون ...

من که کلا از فوتبال سر در نمیارم ولی کاریکاتور رونالدینیو با مزه بود

سلام فرزاد جان
ممنون که اومدی
کاریکاتورات قشنگه
قبلا تو مجله بچه ها گل آقا دیده بودم
دستت درد نکنه
باز هم به ما سر بزن

سلام
فرزاد جان به خدا من خیلی گشتم دنبال این توپه
پیدا کردم اما قدیمی بودن یا متحرک نبودن
حالا یه توپ خوشگل پیدا کردم میتونم یه کاری کنم
اینکه عنوان وبلاگت به صورت متحرک روی توپ نوشته بشه

سعید مسی اندرس مسعود 1386/09/27 ساعت 23:22

واقعا با مزه بود منتظر کاریکاتور های جدید هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد