کاکا: بگذارید به رئال بروم!!

گزارشات ویژه
یوفا نیوز : کاکا، بازیکن برزیلی میلان ایتالیا از سران این باشگاه درخواست کرد با رفتن او به رئال مادرید موافقت کنند. ریکاردو کاکا از سیلیو برلوسکونی خواست، اجازه بدهد او راهی لالیگا شود.

به گزارش یوفا نیوز و به نوشته‌ روزنامه‌ AS، رویای کاکا برای پیوستن به رئال مادرید به حقیقت می‌پیوندد. کاکا پیش از رفتن به نیویورک برای گذراندن تعطیلات با برلوسکونی دیدار کرد و در این گفت‌وگو تقاضایش را به صورت رسمی مطرح کرد.

او در آن ملاقات به برلوسکونی گفت: "آقای رییس، من برای میلان زحمت‌های زیادی کشیده‌ام و با میلان همه چیز را به دست آورده‌ام. اما اکنون رئال مرا می‌خواهد. اکنون تنها چیزی که از شما می‌خواهم آن است که به صحبت‌هایم گوش کنید و تصمیم بگیرید."

برلوسکونی هم در پاسخ به او در گفت‌وگویی با Gazzeta dello sport گفت: "کاکا هیچ کجا نمی‌رود و هیچ شکی جود ندارد که او در اختیار ماست."

با این حال پدراگ میاتوویچ مدیر ورزشی رئال می‌داند که تابستانی طولانی در پیش است و به واسطه‌ پیشنهاد 80 میلیون یورویی آدریانو گالیانی نایب رییس میلان ناچار خواهد بود سر میز گفت‌وگو بنشیند.

میلان دست بردار شوچنکو نیست!

یوفا نیوز: سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه میلان، در گفت‌وگو با رسانه ‌های ایتالیا اعلام کرد، هنوز هم خواهان بازگشت شوا به سری A است.

برلوسکونی در مصاحبه با روزنامه‌ معروف ورزشی ایتالیا La Gazzetta dello Sport از اولویت دادن میلان برای به خدمت گرفتن یک مهاجم تراز اول گفت.

این سیاستمدار هفتاد ساله که به نظر با ماندن رونالدینیو در بارسلونا کنار آمده است گفت: "بازیکن شماره یک مورد نظرم هنوز هم آندری شوچنکو است؛ اما، رومن آبراموویچ درخواست بسیار بالایی دارد. شوچنکو برای بازگشت به جمع ما مشکلی ندارد. من هم معتقدم او زوج ایده‌آلی برای رونالدو خواهد بود."

آدریانو گالیانی، مرد شماره 2 باشگاه میلان و کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم دوست دارند، ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی بارسلونا را به خدمت بگیرند. برلوسکونی فکر مهاجمان دیگری را از جمله آدریانو هم در سر دارد.

او درباره‌ی این مهاجم برزیلی گفت: "آدریانو؟ او همواره مهاجمی بوده که از او خوشم می‌آمد. او در میلان در کنار برزیلی‌ های دیگر می‌تواند روزگار خوبی داشته باشد. با این حال به دست آوردن او دشوار است."

نظرات 21 + ارسال نظر

فرزاااااااااااااااد اگه بد شد چییییی؟؟؟

می گم پس باید کد وبلاگ را بدی تا برات درست کنم

ایلیا 1386/04/13 ساعت 03:14 http://score07.blogfa.com

سلام. مطمن باش اگر پول خرج بشه اصولی و نه فله ای

مثل سپاهان مدیر بالاسرش باشه امکانات هم باشه

میشه

فاطمه 1386/04/13 ساعت 09:57

سلام علیکم برادر
احوالات...خوبین!!!

این شوا از اولش نباید میرفت حالا خودکرده را تدبیر نیست
من که میگم این آبرامویچ کوتا بیا نیست برلسکونی باید خیلی ولخرجی کنه....

کاکا آخی اونم بیاد رئال ...چه جالب...ولی من نبودم نمی رفتم با اون همه محبوبیت تو ی میلان ....تازه رئالم به حد کافی ستاره به قول مجریا کهکشانی داره...اون بره برا چی؟؟!!!

آخی دیدی کاپلو رفت....این مسولان رئالم خیلی نامردنا
دل بوسکه یادته....اینم مثل اون

خیلی کم پست میزاریا آقا فرزاد...
ببین من دو هفته است آپ کردم تو هنوز نکردی(سوت زدن)

شاد ببینمت
یا حق....

سلام مرسی از اینکه لینک می کنی. منم شما رو لینک می کنم. اینم مرسی که می خواستی!!

سلام ولی اگه کاکا بره خیلی بد میشه نیمه ای قدرت میلان میریزه بهم . خدا کنه نره چون از رئال مادرید اصلا خوشم نمیاد .
در ضمن تانری امانندا به زبان ترکیه ای بود یعنی در پناه خدا .
تانری امانندا . . .

زرقاء 1386/04/14 ساعت 00:07 http://www.zargaa.blogfa.com

سلام فرزاد جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون که بهم سر می زنی.تو نسبت به من لطف داری و این نهایت شخصیتت رو می رسونه .ازت بی نهایت ممنونم .
پست قشنگی گذاشتی خسته نباشی.
من آپم منتظرم
مواظب خودت باش فعلا بای ...

ایلیا 1386/04/14 ساعت 09:47 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. راستش فرصت نکردم بازی رو ببینم

به هر حال ممنون سر زدید

سلام بنیم میهربان ارکاداشیم .
چوک چوک سویوندوم یینه بنیم ویبلاگیما باش ووردون .
فاطمه زهرا (س) بویوک میلادین و انا لار گونون سن گوزل ارکاداشیما و هامی انالارا سویونجولوک دیی یوروم .
الاهیم دان یینه سن بویوک ارزلار ایستی یوروم ...
بایرامین موبارک . تاتلی گونون السون .
تانری امانندا ...

سلام
ببین اشکالی نداره این طوری صحبت نکن

شاد باشی

سلام من آقای باهوش هستم!! از اسمی که روم گذاشتی ممنونم. راستی لینک منو مثل اینکه یادت رفته. ندیدمش. واقعا فکر کردی جدی گفتم اینم مرسی که می خواستی؟؟؟؟
خلاصه اینم مرسی که می خواستی ;)

سلام اقا فرزاد نترس حرف بد نزدم همش تبریک و مبارک باد گفتم .

سلام فرزاد من
قربونت برم داداشی
به خدا درگیر قالب وبلاگم بودم
به مرگم خودم راست می گم
جیگرتو
پس چی شد مطلب در مورد کریمی و مسی؟؟؟
خیلی دوست دارم
بوس واسه فرزاد داداشی
مطمئن باش روزی یه بار میام اخبار جدیدو بخونم
یه دنیا و یه مسی
مطلب بهدی این باید باشه ها . بوس

سلام
ببخشید که یکمی دیر شد اما کازت عالی بود مثل همیشه
موفق باشی
منتظرت هستم
بای

حامد 1386/04/16 ساعت 00:44 http://Anonym.Blogfa.Com

بوم خیالم را جلوی پنجره ذهنم روی سه‌پایه تنهایم می‌گذارم تا با تغزلی از رنگ و احساس، دریایی از تعقل شاعرانه را نقاشی کنم. اول باید پرده‌ی اندوه را کنار
بزنم. سپید روی سیاهی می‌کشم، سبز روی قرمز، آبی بر زرد، نگاهم را شکل می‌دهم. برای رسیدن به آرزوهای دیرینه، نقشی باید کشید سراسر آفتابی. نگاه
کن در ساحل این دریا، آن دور دست نقطه‌ای پدید آمد. این همان تلقین مثبتی است که مرا بر بال خوشبختی سوار خواهد کرد

----------------------------

هیچ میدونستی حالم از بایرن مونیخ بهم میخوره!

شادی 1386/04/30 ساعت 13:17




http://irapic.com/uploads/1184051640.gif
http://irapic.com/uploads/1184040187.jpg
http://irapic.com/uploads/1184008019.jpg
http://irapic.com/uploads/1184060938.jpg

ebi 1386/04/31 ساعت 12:44 http://www.montazerbash.blogfa.com

salam movafegham man linketon kardam ok bye

شادی 1386/04/31 ساعت 16:56

سلام
یعنی من قالب را درست کنم با همون توپ

شادی 1386/05/02 ساعت 17:50

باشه برات می زارم

سلام آقا فرزاد
وبلاگ جالبی دارید
موفق باشید

سلام فرزاد جان
خوبی ؟
دلم تنگ شده بود اومدم کافی نت و براتون نظر گذاشتم چون من فعلا سیستم ندارم تو خونه
نظرات زیاد شدن رو دست همه را داری میزنی بابا!!
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد