معرفی لیونل مسی ستاره جوان بارسلونا

این پست به درخواست امیر حسین هست که مثل اینکه خیلی مسی رو دوست داره

TinyPic image

نام:لیونل مسی
محل تولد:سانتافه(آرژانتین)
تاریخ تولد:24 جون1987
قد:cm169
وزن:kg67

لیونل مسی فوتبال را به صورت حرفه ای در سال 1995 در تیم Newell''''''''''''''''s Old Boys آرژانتین آغاز کرد.او بازی در این تیم را تا سال 2000 ادامه داد و سپس به اروپا آمد تا بخت خود را در قاره ی سبز بیازماید.او به تیم زیر 14 سال بارسلونا پیوست و مدارج ترقی را یکی پس از دیگری در تیمهای CوBواصلی بارسلونا با سرعتی فوق العاده طی کرد. در فصل 04-2003 در حالی که تنها 16 ساله بود برای اولین بار با پیراهن مقدس آبی و اناری در دیداری تدارکاتی در برابر F.C Porto به مناسبت افتتاح ورزشگاه جدید Dragao در مستطیل سبز حضور یافت.

اولین بازی رسمی او در دربی کاتالونیا در Stade de Olympico در 16 اکتبر 2004 بود که به پیروزی 1-0 آبی و اناری ها انجامید. در فصل 06-2005 که عده ی زیادی از هم تیمی های لئو آسیب دیده بودند او نیز جزو کسانی بود که باید جای خالی هم تیمی های خود را پر میکرد و بدین ترتیب لئو جزو بازیکنان اصلی آبی و اناری ها شد.در یکم می 2005 او با 17 سال و 10 ماه و 7 روز لقب جوانترین گلزن تاریخ شکوهمند باشگاه بارسلونا را از آن خود کرد،این گل در برابر تیم آلباسته به ثمر رسید.

در جام جهانی زیر 20 سال در هلند او نه تنها به همراه آرژانتین قهرمان جهان شد،بلکه عنوان برترین گلزن و بهترین بازیکن را نیز از آن خود کرد و پس ازمدتی برای اولین بار در یک دیدار ملی در برابر مجارستان به طور کامل بازی کرد.

در فصل 06-2005 لئو با درخشش در دیدار سنتی خوان گمپر در برابر یوونتوس خود را مجددا به جهانیان نمایاند.در فتح به یاد ماندنی سانتیاگو برنابئوتوسط کاتالانها با نتیجه ی 0-3 نقش به سزایی ایفا نمود.او در برابر چلسی نیز فوق العاده بود و میتوان گفت که چلسی را یک تنه از Champions League خارج کرد.در دیدار برگشت در برابر چلسی مصدوم شد و باقی بازیهای فصل را از دست داد.او در این فصل 17 بار در Liga ، و 6 بار در Champions League و 2بار در Copa Del Rey حضور یافته و 8گل به ثمر رسانید.
TinyPic image
پس از رهایی از مصدومیت او در جام جهانی در ترکیبAlbi-Celeste نیز حضور یافت و در یک چهارم نهایی با شکست در مقابل میزبان جام جهانی از ادامه ی جام جهانی باز ماند.
در فصل 07-2006 او در حالی که از ستونهای تهاجم بارسا بود در برابر زاراگوزا در Liga مصدوم شد و سه ماه از همراهی تیمش باز ماند.پس از رهایی از مصدومیت و بازی در مقابل والنسیا او،لئو دوست داشتنی و آماده را دوباره به همگان نشان داد ولی به همراه سایر آبی اناری پوشان نتوانست از عنوان قهرمانی بارسلونا در Champions League دفاع کند و با سرهای بالا در آنفیلد با این مسابقات وداع کردند.
در ال کلاسیکو لئو با یک هت تریک رویایی نام خود را در تاریخ این مسابقات در کنار خوان رامون پرا،سزار رودریگز،اواریستو و گری لینه کر(آبی و اناری پوشانی که قبلا در مقابل مادریدی ها هت تریک کرده بودند) جاودان ساخت تا مادریدی ها او را هرگز از یادشان نبرند و از طرفی غیبت خود،در دیدار رفت(به علت مصدومیت)را نیز جبران کرده باشد.حرکت به یاد ماندنی او پس از گل باعث شد که باشگاههایی که به دنبال به در آوردن پیراهن آبی و اناری از تن او بودند،رویای به خدمت گرفتن او را نیز از سر بیرون کنند.

خصوصیات: لئو یک بازیکن غیرعادی است،او به شدت خلاق،و ماهر در پشت سر گذاشتن مدافعان است.او چپ پای فوق العاده ای است که در هر یک از بالها و یا حتی در نوک پیکان تهاجم نیز موفق است.با وجود قد کوتاه،او بسیار سریع و پرقدرت است،و تخصص او زنده کردن موقعیتهای مرده و استفاده از ضربات شروع مجدد است.لئو یک بازیکن استثنایی با توانایی انجام مسئولیتهای مختلف در هنگام نیاز است.سرنوشت لئو با موفقیت مانوس شده است.

افتخارات: -بارسلونا: 06-2005:Champions League 06-2005:Liga 06-2005:Spanish Super Copa 05-2004:Liga -
تیم ملی آرژانتین: 2004:قهرمان جام جهانی زیر 20 سال

نظرات 105 + ارسال نظر
ایلیا 1386/04/16 ساعت 16:51 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. مطلب جدید گذاشتیم. هر وقت فرصت داشتید سر بزنید

انتقاد و پیشنهاد هم حتما بکنید

ایلیا 1386/04/17 ساعت 10:56 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. ممنون که اومدی. به نظرم فقط کارشکنی

بازیکنان و اختلاف سنی زیاد با بازیکنان می تونه باعث شکست

حجازی بشه

سلام فزارد جونم
نوکرتم به خدا
دستتو می بوسم
فدا اون مهربونیت
به خدا ۱۰۰ بار می خونم این پستو
خیلی دوست دارم به خدا
همیشه موفق باشی
بازم ممنون
نمی دونی چه حالی دارم
دمت گرم فرزاد جونم بوسسسسسسسسسسسس

سلام
به خدا خیلی شرمندم اصلا یادم رفته بود که باید شما رو لینک کنم همین الان این کارو کردم
این مطلبتونم فوق العاده بود

سلام اون مقایسه ای که با یک کلیپ بین مسی و مارادونا شده رو دیدی؟ اگه خواستی لینکش رو بهت بدم. باورم نمی شه تک تک حرکات حتی خوشحالی به یک سبک بوده.

ف مثله مسی
یه دنیا یه مسی
اخره هیجان
لذت از فوتبال یعنی مسی
ف مثله دادا فرزاد

سهیل 1386/04/18 ساعت 07:58 http://time.co.sr

سلام عزیزم.
آفرین .هر وقت میام تو وبلاگت حال میکنم.
انشاالله همیشه موفق باشی..
به امید موفقیت ایران در جام ملتهای آسیا...

سلام اقا فرزاد عالی بود مثل همیشه مسی کارش حرف نداره
میشه ۲۰ ۲۰ .
خیلی ممنون که اومدی .


*..`~' ´.,.~.,
~~(;@;) ,*.,.~.,* (;@;)
~~*`~´.* .(;@;).`~'´
~~. ,~. ,.* . `~ ´ *.*´.,~.,
~~(;@;). ,.~. ,´ .*.* .(;@;)
~~ `~´..(;@;) *.*,.~. ,`~'´
~~~,.~.,`~.´ *..*(;@;) *.. *
~~ (;@;)*.. ,.~., .`'~ ´,.~.,
~~~`~'.´ *.(;@;)*.*. (;@;)
~~~~~*,.~.,`~´,.~,.´`~´
~~~~~ (;@;).*.(;@;).**.
~~~~~ `~´ * ~ `~'.´~
~,____*:( ;@;)*(;@;).*;'___,
~ \___,*`.';:( ;@;),*;,*/___/
~~~~ ,___*:;:;`.'*/___,
~~~~ \___,\|//,/___/
~~~~~~,---.\|,/,---,
~~~~~~(_ -}.(_){-_ )
~~~~~~.'---' /| `---'
~.~~~~~ / /||| .

آره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایلیا 1386/04/19 ساعت 01:53 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. اون مربیانی که گفتی همه شون از

کشورهای حرفه ای در زمینه فوتبال هستن. اونجا مربی

می دونه چیکاره هست و بازیکن هم می دونه مربی

چقدر توی کارش جدیه.

توی ایران که دیگه مشخصه. بازیکنان سالاری بیداد می کنه

و مربی پیری مثل پروین و حجازی نمی تونه جوونی مثل

قربانی رو رام کنه

دست گلتو می بوسم
نمی دونی چقد مسی رو دوست دارم
البته عمری به اندازه دادا فرزادم
سهیل یه کلیپ از مقایسه مسی و مارادونا داره اگه لطف کنی ازش بگیری بزاری وبلاگ
اونوره دنیام شده میام دستتو می بوسم
موفق باشی دادا فرزاد

سلام
ناراحت نشدم فرزاد جان
ولی خوبه هر ازگاهی به وبلاگ من بیایی و گاهی تنت بلررررررزه عزیز
•*.*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* *•. .•*..*•.

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

از دست من ناراحت نشو دیگه
(مثلا الان دارم گریه می کنم )
آشتی ؟؟؟؟؟


نازک تر از بلورم و نرم تر ز حریر


اگر قصد شکستن داری


سنگ بی انصافیست


یک تلنگر کافیست

سلام دوست من ~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
وبلاگت باحاله.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
آپمااااااااااااااااااااااااااااااااااااا[بوسه]

سلام دوست عزیز.ببخشید که یه مدت نتونستم به شما سر بزنم.من یک دامنه ثبت کردم و از این به بعد مطالب منو در سایت جدیدم ببین.فعلا به تحلیل بازی های جام ملت ها مشغولم.برای همین از شما می خوام که سر بزنین.راستی اگه برای شما زحمتی نیست ادرس سایت جدید منو با نام:www.analizfootball.com ثبت کنین.عنوان همون (تحلیل بازی های فوتبال)هست.با تشکر از شما دوست عزیز.منتظر حضور شما در سایت جدیدم هستم.

رضا 1386/04/19 ساعت 23:06 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.خوشحال می شم مثل همیشه که بهم لطف داری بهم ی سر بزنی .من آپم

عزیزی

ایلیا 1386/04/20 ساعت 01:41 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. مطلب رو دقیقا بلافاصله بعد از بازی

می زاریم. ضمن اینکه من در چند جا هم حرفهای مختلفی زدم

پیر بودن مربی اگه یک حسن داره یک عیب هم هست

اتفاقا خوشحالم حجازی اومده.

سلام دوست من خوبی شما عزیز خیلی وب قشنگی دارید همیشه موفق باشید یه سر به من هم بزن منتظر شما هستم بایییییییییییییییییییییی

سلام ارکاداش . تشکور الی یوروم یینه بنیم ویبلاگیما باش ووردون .
فوتبالین هیجانی فقط پائلو مالدینی ددی .
یینه بکلیوروم کی بنیم ویبی گلی یورسون .
تانری امانندا ~~~~~~

سلام اقا فرزاد خیلی ممنون داداشی .
فکر کنم نتونستی بخونی حرف بدی نزدم همش حرفای قشنگ به کار بردم .

ندا 1386/04/20 ساعت 11:38 http://dokhtar-e-bala.blogfa.com

سلاممممممممممممممممممم
به منم سر بزن جیگررررررررررر

سلام به نفتی ها
دوست عزیز بعد از چند سال اونم با رای دادگاه و بدون حضور توی لیگ ۱ نفت رو راه دادن که بیاد لیگ برتر.مطمئنم که نفت در حد لیگ برتر نیست.
ضمنا پرسپولیس به راحتی نفت رو میبره و آبادان منتظر یه زلزله ۶ ریشتری باشه.آخه پرسپولیس زلزله میاد آبادان.
ببین من تو کری خوندن کم نمیارم حتی جلو استقلالیه شما نفتیا که به گرد ابی ها هم نمیرسید.

ببین کوچولو هنوز مونده که صنعت نفت اونقدر ذلیل بشه که تو آبادان به تیمی باج بده اونم چه تیمی پرسپولیس!!!(خنده)
مثل اینکه فراموش کردید خوار شدنتون رو با شکست ۳:۰
در ضمن مهد فوتبال ایران اگه نمیدونی برو از بابایی! سوال کن بهت میگه کجاست؟ آبادان
پس اسم دادگاه و دیوان عدالت رو نیار چون که تو این سالها اینقدر حق آبادانی ها رو خوردند که دیگه جایی واسه تیمهای دیگه باقی نمونده
منتظر شما در آبادان هستیم با شعار : {به جهنم آبادان خوش آمدید}
اشکتون رو در میاریم در گرمای ۵۰ درجه آبادان.
آبادان برزیلته

سلام من دوباره اومدم
زیبا بود امیدوارم زیباتر بشه
منتظرت هستم
بای

جواب من که بوی ناراحتی نمی داد یه جمله خبری بود

ایلیا 1386/04/21 ساعت 00:35 http://score07.blogfa.com

سلام دوست عزیز.

یک مطلب برای بازی ایران و ازبکستان گذاشتم. خوشحال میشم اگر وقت داشتی

سر بزنی. فقط انتقاد یادتون نره.

ایلیا 1386/04/21 ساعت 02:43 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. به نظرم شما در مورد خط دفاعی اشتباه

کردی چون یقین دارم رحمان مدافع اخر بود. بقیه موارد رو

درست فرمودی. به نظرم مهدی در موقع دفاع اضافه میشد

۴ تایی بازی می کردیم. موقع حمله به هافبک می رفت

سلام اقا فرزاد .
برادر اگه قرار بود ما با هرچیزی ناراحت بشیم دیگه واسه چی ترک شدیم . ترکا محکم دقیقا مثل سنگ حالا حالا ها خرد نمیشن برادر . بعد واقا ترک بلد نیستی حتی یک کلمه ...
تانری امانندا ...

سلام
من وب سایتم عاشقانست ولی بد جور فوتبالیم
فقط پـــــــــــــــرسپـــــــــــــــولیـــــــــــــــس
عشق ماندگار
به منم سر بزن خوشحال میشم

ایلیا 1386/04/21 ساعت 15:26 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. من تسلیم هستم.

ولی از بازی اونجوری فهمیدم که رحمان دفاع اخر بود

هر چند مهدوی کیا به دفاع اضافه میشد ولی خیلی به ۳ ۴ ۳

شبیه بود. به هر حال مرسی

سلام ...
اخی داداشی . گریه نکن اشکالی نداره خودم بهت یاد میدم .
نه استعداد داری ...
مثلا میتونی به مسی ابراز محبت بگی خیلی دوست دارم اینجوری میشه .
مسی سن چوک چوک گوزل و میهربان و چیچک اکلانسان
معنا :
مسی تو خیلی خیلی خوشگل و مهربان و گل پسر هستی .
یا اگه بخوای بگی من فوتبالو دوست دارم :
بن فوتبالی سورم . زیر س یه ساکن بزار بعد بخون .
فعلا بسته حالا یاد بگیر تا بعد ...

سلام مجدد خواهش میکنم داداشی اختیار داری .
هفته ای چقدر میدی تا کامل یاد بدم .
کاری میکنم تا ۱ ماه ترکی رو از خودم بهتر یاد بگیری چون با دوستای خودم هم ترکی صحبت میکنم و اونا بچه اینجا نیستن و فارسن همشون زبان ترکی رو فول فولن ...
سادیی سودیی بیلنر ایچیم سویلو یور
سوی یورسادنیز الاهینا کادری .
این یه ترانه هست ...یه دیکشنری ترکیه برات پست میکنم اگه بشه حتما یاد میگری .

ایول خوشوم گلی یور از کارداشیم سان دا .
گوزلریمین اوستوند آما سن تورکیه دیلی بیراز سخت دی .
زنجانین تورکوسو چوک هاسادی .
معنی :
ایول خوشم اومد که داداش خودمی .
روی چشمام . اما به تو زبان ترکیه یکم سخت .
ترکی زنجان خیلی اسون .
در نتیجه ترکی زنجان یاد میدم باشه ...

ایلیا 1386/04/21 ساعت 16:13 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. راستش من عاشق مباحثه در زمینه ای

که چیزی می فهمم هستم. خوشحال میشم از نظرات

خوب شما بهره مند بشم. منم اصلا نظرمو تحمیل نمی کنم

فقط تنها کسی که حرفشو قبول ندارم اون ظالم هستش

ایلیا 1386/04/21 ساعت 16:27 http://score07.blogfa.com

منظورم همون برنامه ای هستش که دوشنبه شبا پخش

میشه

سلام خواهش میکنم داداشی من تا ساعت ۷ بعد از ظهر اپم چون کاری ندارم و علاف اینتر نتم کاری داشتی حتما کامنت بفرست باشه .
در ضمن این همه که داشتم با شما حرف میزدم همه زبان استانبولی بود ... بله بلدم به دلا ... خب دیگه از فردا ساعت ۳ بعد از ظهر شروع میکنیم فقط نظراتی که توش زبان ترکی بهت یادم می خوام بدمو تایید نکن خودت بخون خواستی بنویس نگهدار یا پاک کن چون ممکن از یادت بره . راستی بچه کجایی اینم بدونم بد نیست ...

ایلیا 1386/04/21 ساعت 17:07 http://score07.blogfa.com

سلام دوباره. راستش یک مطلب جنجالی ماه اردیبهشت

نوشتم که بعد از اون توبه کردم همچین کاری بکنم.

به خاطر اطلاعاتی که ازش کسب کردم به اضافه اینکه

محتوای برنامه اش برام روشن شد باهاش مخالفم

توی ارشیو هم هست. خواستی نگاه کن

[ بدون نام ] 1386/04/21 ساعت 22:49

سلام عزیزم


ممنونم که سر زدی

بازم منتظرت هستم عزیزم



[گل]


نه تنها من

بلکه هزاران پرنده دیگر

صبح آدینه

نغمه ای دیگر سر می دهند

می خوانند نام تو را

هزاران شمع به یادت می افروزیم

و هزار پروانه ...

و جمعه با همه ی زیباییش دلگیرانه غروب می کند ...

می دانم جمعه دیگر از پشت شمع ها طلوع خواهی کرد

و به غروب پروانه ها پایان ابدی خواهی داد

می دانم سرود انتظار ما را جواب خواهی داد

و جهان را تولدی دیگر ...

مرتضی 1386/04/22 ساعت 00:20 http://www.hmb268.blogfa.com

سلام آقا فرزاد وبلاگ قشنگی بود
تو رو لینک کردم خوشحال میشم جز لینکات بشم
منتظرم

سلام خوبی؟ وبلاگ خوبی داری ته بازیکنه .... عجب گلی زد به مکزیک ...خیلی استفاده کردم
پیش ما بیاااااااا

.... خوششحالیدیم ....
دمت گرم ...خوش باشی

مرتضی 1386/04/22 ساعت 07:53 http://www.hmb268.blogfa.com

سلام آقا فرزاد
دیشب وسط لینک کردن دیس کانکت شدم
ببخشید
منتظرتم
فعلا .............

ایلیا 1386/04/22 ساعت 10:18 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. ممنون. هر کسی مختاره که هر برنامه ای

که دوست داره ببینه. اما من در زمانی از او انتقاد کردم که

داشت با ابروی افراد بازی می کرد. یک مثال بیارم:

مناظره با مصطفوی یادته دیدی چه جوری به گوشه رینگ

بردش. ایا مقابل دادکان هم از ان کارا می کرد.

یا مقابل برانکو؟

ایلیا 1386/04/22 ساعت 18:31 http://score07.blogfa.com

سلام دوست عزیز. هیچ ایرادی نداره که همیشه برنامه شو

نگاه می کنید. ولی من فقط روزنامه می خونم و برنامه های

بی کیفیت تلویزیون رو نگاه نمی کنن

من می خوام چیزی یاد بگیرم.

بهنام 1386/04/23 ساعت 08:30 http://baran3.blogsky.com

سلام
شرمنده ام کردی
من بهت لینک دادم
بای

سلام فرزاد عزیز!
از اینکه بهم سر زدی ممنونم... دوست فوتبالی من!
مثل همیشه موفق باشی...
یاعلی!

سلام خوبی خسته نباشی ممنون میشم اگه لینکم را بزاری در قسمت انتخاب قالب وبلاگت برو قالبهای جدیدی درآن قرار داده شده ممنونم بای

سلام خدمت هم استانی
من آپم سر بزن و بگو با چه اسمی لینکت کنم
میگم نمیشه از پرسپولیسم بنویسی؟!!!!!!

َعزیزمی

لینکت کردیم

بپر بیاااااااااا آپیدیمااااااا

منتظریم...شیرجه ...

بیاااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد