و لحظه ای که ۷۰ میلیون ایرانی نا امید شدند...

سلام دوستای گلم

دست همتون درد نکنه که تو پست قبلی بهم لطف داشتید و تعداد نظرات از مرز ۱۰۰ تا گذشت (در این لحظه نویسنده مثل خر ذوق مرگ میشود)!!

TinyPic image

مقدمه

شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا یکی از بدترین و تلخ ترین نتایج ایران در تاریخ این مسابقات به حساب می آید چرا که مردم ایران بیش از اندازه به این تیم امید داشتند و بدون تردید ایران را یک پای فینال میدانستند اما باز هم فوتبال روی دیگر سکه را به همگان نشان داد تا بدانیم همیشه امور طبق میل ما پیش نمی رود.

ایران در مرحله گروهی

ایران در این مرحله با تیمهای مالزی چین و ازبکستان همگروه بود.

ما در بازی اول ازبکستان را ۲ بر ۱ شکست دادیم و این در حالی بود که نیمه اول این بازی افتضاح ترین نمایش ممکن را داشتیم. در بازی دوم در شرایطی که چین ۲۰ دقیقه ابتدایی حتی نگذاشت ما از نیمه خودی خارج شویم و با یک بازی حجومی ۲ گل وارد دروازه رودباریان کرد واگر از نام ایران نمی ترسیدند ودر نیمه دوم تدافعی بازی نمیکردند به راحتی توان شکست تیم ما را داشتند و این تساوی را باید مدیون سالها آقایی در فوتبال آسیا باشیم. در بازی سوم تیم ما باید با تیم بسیار ضعیف و آماتور مالزی بازی میکرد و در شرایطی که همه تصور میکردند ایران با تیم دوم خودش به میدان برود و جشنواره ی گل راه بیاندازد در کمال تعجب ما با تیم اصلی تا دقیقه ۷۲ با یک ضربه پنالتی جلو بودیم و در نهایت ۲ بر صفر تیم ضعیف مالزی را شکست دادیم و این در حالی بود که مالزی در دو بازی گذشته خودش ۱۰ گل خورده بود!

به هر حال تیم ما به عنوان تیم اول گروه بالا تر از ازبکستانی که چین را حذف کرده بود به مرحله بعد صعود کرد. و این همان چیزی بود که کادر فنی و بازیکنان از آن به عنوان هدف ما در مرحله گروهی عنوان می شد.

مرحله یک چهارم نهایی و پایان کار

تیم ما در این مرحله باید به مصاف کره ای می رفت که به زحمت و به عنوان تیم دوم گروه خودش بالا آمده بود. در اردوی ما همه فکر می کردند یک پای فینالیم! چرا که نه کره با از دست دادن لژیونرهایش نظیر پارک جی سونگ و لی که در بهترین تیمهای انگلیس بازی میکنند قدرت همیشگی را داشت نه عراق که همیشه مقابل ایران زانو زده ودر مسابقات غرب آسیا مقابل تیم ب ما شکست خورده بود میتوانست مشکل ساز شود.

در بازی با کره ایران با سیستم ۲-۵-۳ پا به میدان گذاشت درون دروازه رودباریان قرار داشت ودر خط دفاع نصرتی مدافع آخر ما بود و رحمان رضایی و سید جلال حسینی در کنار او خط دفاعی ما را تشکیل می دادند. در خط میانی نکونام هافبک دفاعی و آندرانیک و کریمی هم جلوی او هافبک نفوذی بودند همچنین مهدوی کیا پیستون راست و معدنچی پیستون چپ تیم ما را تشکیل می دادند هاشمیان و رسول خطیبی هم مهاجمان ما بودند. در ادامه فریدون زندی و رضا عنایتی به ترتیب به جای معدنچی و هاشمیان به میدان آمدند.

ایران در کل از سه بازی قبل خود بسیار بهتر بازی کرد و نبض بازی در اختیار تیم ما بود اما در فوتبال هیچ موقع به بازی خوب امتیاز نمی دهند و تیمی پیروز میدان خواهد شد که جدای از بازی زیبا و تماشاگر پسند نتیجه لازم را هم کسب کند.

در طول ۹۰ دقیقه ما موقعیت های خوبی داشتیم که شاید بهترینشان نصیب علی کریمی شد که ضربه ی پای چپ او را دروازه بان کره دفع کرد. وقتی کار به وقت اضافه کشید دو تیم با احتیاط بیشتری بازی میکردند چرا که می دانستند یک اشتباه کافیست تا تمام زحمات آنها به هدر برود. در این دقایق روی حرکت زیبای علی کریمی جواد نکونام یک فرصت شوتزنی به دست آورد که اگر تبدیل به گل می شد او به قهرمان ایرانی ها تبدیل می شد.

در اواخر بازی یک تصمیم عجیب و غیر قابل پیش بینی از امیر قلعه نوعی باعث شد تا همه انگشت حیرت به دهان بگیرند که چرا دروازه بانی که در شرایط بازی قرار داشت و با حرکات بازیکنان کره به خوبی آشنا بود را بیرون آورد و طالب لویی را به زمین آورد که حتی نتوانست یک توپ با دستانش لمس کند. درست است که طالب لو در لیگ برتر پنالتی های زیادی را گرفته ولی این دلیل قانع کننده ای برای سپردن این وظیفه مهم به وی نمیتواند باشد.

TinyPic image

چیدن بازیکنان برای زدن ضربات پنالتی یکی از مهمترین وظایف کادر فنی بود که خوب از عهده ی آن بر نیامد. رسول خطیبی با ۱۲۰ دقیقه بازی پر فشار دیگر رمقی برایش باقی نمانده بود درست مثل مهدوی کیا در حالی که بازیکنان جانشین یعنی زندی و عنایتی به خوبی از عهده ی وظایفشان بر آمدند. جواد نکونام که پنالتی زن اول تیم ما در جام ملتها بود میتوانست به جای خطیبی خسته قرار بگیرد و حتی به جای تعویض اشتباه وحید طالب لو قلعه نوعی میتوانست از هادی عقیلی که از بهترین پنالتی زنان سپاهان در لیگ برتر بود و بارها پنالتی هایش تبدیل به گل شده بود استفاده کند.

در پایان بازی لی وونگ جائه دروازه بان تیم کره به خاطر بسته نگه داشتن دروازه اش در طول ۱۲۰ دقیقه و مهار دو ضربه پنالتی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به هر حال تیمهای ژاپن؛عربستان؛کره جنوبی و عراق به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و ایران در حسرت ۳۵ سال بدون کسب مقام قهرمانی به کار خودش در این مسابقات پایان داد.

نظرات 62 + ارسال نظر

۷۰ میلیون ایرانی دیگه به ناامید شدن عادت کردند...

سلام اقا فرزاد خوبین .

من اهل فوتبال نیستم . فقط یه بار نشستم فوتبال نگاه کردم اونم پارسال جام جهانی بود فکر کنم ..............


که با اون شکستشون خورد تو ذوقم . .......

این دفعه هم با این تعریف تمجیدهای مربی کره از تیم ایران خیلی دوست داشتم بدونم چند چند می برنشون که وقتی نتیجه رو پرسیدم در کمال ناباوری دیدم شکست خوردیم .

ebi 1386/05/03 ساعت 10:30 http://www.montazerbash.blogfa.com

salam khobi morabiyi ke kazemiyano nayare nosratiyo bezar 90 min enyatiyo biyare khatibiyo bezare penltiye 3 malome naomid m ishim tim zoro ghareman nemishe bye

______*___*_________*___*___
___*_________*___*__________*
__*____________*_____________*
__*____________*_____________*
__*__________________________*
___*______آپــــــــم بیـــــــــا_______*
____*______________________*
______*__________________*
________*______________*
__________*__________*
_____________*_____*
_______________*_*

ایلیا 1386/05/03 ساعت 10:52 http://score07.blogfa.com

سلام اقا فرزاد. لحظه ای که میلیون ها ایرانی نامید شدند

اما فوتبال فعلا نمی خواهد روی خوب خودش را نشان دهد

ما کارهامون فقط از روی اگر و مگر و ان شالله هستش.

کار از دعای پشت سر تیم ملی گذشته.

ما احتیاح داریم که دگرگونی داشته باشیم.

سلام . اقا فرزاد . خیلی ممنون که اومدی برادر .
اخی ماوست خراب شد . طفلک خیلی باحال نه . من خودم که خیلی خوشم میاد حال میگیره حسابی ...
حال بریم تو بحث فوتبال . حالم بهم خرد از هزچی فوتبال ایرانی . اون همه خرجشون میکنن اخرشم این .
ولش کن بابا عشق است اث میلان و اینتر میلان رو .
فوتبال گفتم به این فوتبالا و بازیکناش حریف هرچی تیم توی ایران هست میشن ....
حال میگیرن دیگه این ایران ها ...
تاسف !!!‌تاسف !!!تاسف !!!
راستی رادیو فردا چه طوری هست ؟؟؟
به نظر من خوبه . درست همش ترانه پخش میکنه ولی از دیروز کلی اخبار گوش کردم ...
چوک ساغل چوک مرسی . یینه بنیم ویبلاگیما باش وور .
کوتلویوروم .
تانری کولگسین د

سلام سلام

من اومدم[نیشخند]

من اپم

بدو بیا

بدو دیگه

منتظرمااااااااااااااااااا

میخوام ببوسمت[بوسه][بوسه]

بهنام 1386/05/03 ساعت 16:03 http://baran3.blogsky.com

سلام خوبی داداشی
منهم از باخت ایران ناراحت شدم ولی درست نیست همه رو تقصیر قلعه نویی بندازیم

سلام من یه مدت سفر بودم نتونستم به دوستای خوبم سر بزنم ازین به بعد درست مثل قبل مرتب آپ می کنم و مرتب به همه سر می زنم.

Raika 1386/05/03 ساعت 20:03 http://ouch.blogfa.com

سلام. من با تبادل لینک موافقم. لینک منو با نام Ouch! Blog بدارید لطفاً هر وقتم گذاشتین بگید منم لینکتونو با چه نامی بذارم.

سلام خوبی ؟‌ما اصلا شایسته قهرمانی نبودیم ...تیم مغرور با کادر فنی مغرور.... ما خودمونو از همه فوی تر می دونیم ...بدترین نتایج رو گرفتیم ...بردن ازبکستان و مالزی و مساوی با چین با این همه ستاره شاهکار نبود ...حیف این همه سرمایه

گور باباشون ... خوش باشی

ایلیا 1386/05/04 ساعت 01:11 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. ممنونم از اینکه به من سر زدی

به نظرم بهتره هر چه زودتر مربی خارجی خوب بیاریم

اونم در تیم های باشگاهی و پایه

رضا 1386/05/04 ساعت 08:53 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیز. وبلاگ به روزه.اگه به من افتخار بدین خوشحال میشم.( نویسنده پست:پیمان)

سلام دوست عزیزم
من لینک شما رو قرار دادم
حالا شما کی لینکم میکنید؟(چشمک)
امیدوارم دوستای خوبی واسه هم باشیم
موفق باشی
بای

فاطمه 1386/05/04 ساعت 11:30

سلام آقا فرزاد
خوبی خسته نباشیی.....ببخشید دیر به دیر میام...یه کم وقتم کمه...ببینی بیشتر دوستان هم از گله دارن که چرا دیر به دیر بهشون سر می زنم

میدونم که یک استقلالی هستید و طرفدار امیر خان قعله نویی
ولی مربی که ندونه کدوم بازیکن بهتر پنالتی میزنه به درد ...ولش کن

جواد نکونام کسی که باشگاهش گفته میتونه پنالتی زن اول ما باشه موند رسول خطیبی خسته پنالتی زد...نمیدونم...یا ابراهیمی ...همچنین...زمان پروین چه گلی به سر پیروزی زدن...والا نمیدونم این فدارسیون یا........دلم خیلی پره..خوب شد که خونه نبودم بازیو ببینمو و حرص بخورم...

ببینید ما به نا امید شدن عادت داریم...عادت داریم مثلن تو پنالتی ببازیم بگیم شانس بود...عادت نکردیم تو خود نود دقیقه گل بزنیم...
همش غرور...خود شیفتگی...استرالیا هم مثل ما بود...فکر کرده بود میاد ...میبره و میره...ولی زکی خیال باطل...آسیا فوتبالش پیشرفت کرده که اینو نه ما دیدیم و نه استرالیا...اونام مثل ما حذف شدن
کاش یه ذره مربی و بازیکن و کلن ایرانیها کم به خودشون افتخار می کردن...کاش

شاد باشی
یا حق...

لیونل 1386/05/04 ساعت 11:46 http://ml3.blogfa.com

سلام فرزاد جون ممنون که میای پیشم
خیلی باهات حال میکنم
راستی منم لینکت کردم ولی لینک خودمو نمیبینم
به هر حال بازم بیا پیشم
از لیونل مسی هم بیشتر بنویس
ضرر نمیکنی
منتظرم

سلام داداش فرزاد
ممنون که اومدی
در مورد مطلبت هم تا وقتی که این طوری بخوایم پیش بریم از این بهتر نمی شه
مربی های گذشته سر علی دایی تعصب داشتند حالا نوبت عنایتیه
بازم دم علی دایی گرم
به هر حال
منتظرتم
فعلا...............

Raika 1386/05/04 ساعت 13:20 http://ouch.blogfa.com

شما هم لینک شدید

proud 1386/05/04 ساعت 16:46 http://www.xxproudxx.blogfa.com

سلام
میگم فرزاد خان من قبلا کارت دعوت واستون فرستاده بودم؟

الهه 1386/05/04 ساعت 23:37

..................(`-.................,.-')..
.....................\............/. //..
......................\........../. //..
........................\......../. //..
....................... ```´´´-//....
.....................(___).(___)-.....
......................(0)......(0)``-._..
........................|~......~ ,.`-..._..
........................|...........|...`-...._..
........................|........../..........`-._.........__...---'''''-..._..._..
........................|.........|...............`-._ .. _.--' ................_..`...
........................).........|....................``........................`...
....................../...........|.................................................|.`...
...................../_....__)..................................................|...`..
.................../....................|........................................../.......).).
..................|...............|......|......................................../......(.(.(.(..
..................|...............|......|....................................../.........).).).).
..................|..()...()...|...................|...............|..._.-'...........(.(.(..
..................`...............'........`._........|_____..|..|-'|..|..
....................`--------'..............|..|.|..|............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
.................................................|..|.|..|.............|..|..|..|..
....................................._____ |..|.|..|____...|..|..|..|..
..................................../.........`` |.`......../...........`..|.
....................................\_______\_........\____...\_..@




ممنونم که سر زدی بازم منتظرت هستماااااااااااااااااااااا
[بوسه]

ایلیا 1386/05/05 ساعت 12:01 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من.

هر کس عقیده ای داره. به نظرم باشگاه های ما باید با علم

فوتبال رو جلو ببرن. کاری که ژاپن کرد همین بود

هم علم و برنامه اورد هم مربی خوب

ایلیا 1386/05/06 ساعت 01:51 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. لطف می کنی که سر می زنی

منم قبول دارم که تیم ملی ما یک مربی بزرگ می خواد اما

نه فقط اسمی. از طرفی باید بهش فضا و زمان کافی بدن

شاید بخواد توی تیم ما ۴ دفاعه کار کنه. دیدید که با ۴ دفاع

چه جوری بازی می کردیم

سلام دوست خوبم

ممنونم که بهم سر زدین

شما لطف کردین من شما رو لینک کردم

بازم بیا خوشحال میشم[گل][گل]

علی 1386/05/06 ساعت 16:04 http://ali-fallah.blogsky.com

بـــــــــــــــی تـــــــــــــو
بی تو ای مونس جان با غم هجران چه کنم
بی تو ای برگ خزان بی سرو سامان چه کنم
جمع ما نوری اگر بود ز رخسار تو بود
بی تو ای حسن جهان بابای خوبم چه کــنم
تیشه به ریشه ام زده مرکب این رمانه
راکـــب مرگ تو بگو بی پدر مـــن چه کنـــــم
سایه بودی در این محشر تنهای من
بی تو ای سمبل مردان . بگو من چه کنـــم
تو که حسنت و جمالت همه با نامت بود
پدرم مونس من همدم من تو بگو من چه کنم ..............
تقدیم به کسانی که از نعمت پدر بی بهره اند.(روحشان شاد یادشون گرامی)

ولادت با سعادت امام علی (ع) را به تمام شیعیان جهان و به همه پدران عزیر مخصوصاَ پدر شما دوست عزیز تبریک می گم[گل]

ایلیا 1386/05/07 ساعت 00:00 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. راستش توی ایران این قدر باند بازی هست

که نزارن مربی کارشو اون جوری که می خواد انجام بده

حتی برانکو که این قدر حامی داشت بازم بازیکنان و سازمان

توی کارش دخالت می کردن. البته درسته که مربی بزرگی

نبود اما توی ایران فکر نکنم مربی خوب خارجی دوام بیاره

مثل همین ایویچ

فرخ 1386/05/07 ساعت 00:30

سلام زاده خلیفه

من چون از صورت عنایتی خوشم نمی امد اصلا دوست نداشتم که تیممون ژیشرفت کنه.
مربی شوور چیدن بازیکن هارو نداشت.
اصلا خودتو نارا حت نکن.

سلام دوست عزیز وب جالبی داری ممنون میشم به ما هم سری بزنی

لیونل 1386/05/08 ساعت 09:40 http://ml3.blogfa.com

سلام فرزاد خوبی
لیولا بابا تو دیگه خدای فوتبالی
ببین اگه میشه مطلب در مورد لیونل سرچ کن و بزار تو وبت
اینجوری دل ۷۰ میلیون آدم رو شلد می کنی راستی یه سر هم به من بزن

امین 1386/05/08 ساعت 11:15 http://aminjan.blogfa.com

سلام فرزاد جان
آپ می کنی خبر نمی دی
بی مرام دیگه دوست ندارم
بگذریم این تیم ایران اصلا ارزش این چیزا رو نداره
جناب آقای سر مربی هم با این انتخابش
واسه من پنالتی زن انتخاب کرده
راستی یه چیز بگم
یه پست در مورد ممد خاکپور بنویس
الان کجاست؟؟؟؟؟
زنده اس یا مرده
کاری نداری بی معرفت
بار آخرت باشه
بای بای

حامد 1386/05/08 ساعت 23:39 http://Anonym.Blogfa.Com

دوباره خواب دیدم
دریا پر از قایق است
و قایق‌ها پر از بنفشه
باغبانی پیش از مرگ
آرزوهایش را
به جای آنکه بکارد
به دریا می‌سپارد

ایلیا 1386/05/09 ساعت 11:35 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. ممنونم از نظرت


تیم عراق و ژاپن تیم هایی بودند که با شایستگی تمام در

عین جوانی خوب کار کردند.

سلام
سرویس جدید چاپاریست تحت عنوان
برگ سبز
مثل همیشه منتظر حضور سبز شما دوست خوبشه
یک سرویس فوق العاده تا وارد نشی نمیدونی من چی میگم
توصیه میکنم تمام مطالبشو بخونی
حتما خوشت میاد
بای

خدائی 1386/05/09 ساعت 15:06 http://khodaei.blogsky.com

سلام دوست عزیز

پیغام شما :
فرزاد


سلام من وبلاگم ورزشی هست ولی قالب وبلاگم خیلی بی ربط! به ورزش اونم فوتبال هست
نتونستم به شما میل بزنم اگه میتونید کمکم کنید
یه قالب فوتبالی!

در پاسخ باید عرض کنم که اگر طرح یا عکس خاصی دارید ارائه کنید تا برایتان قالب را آماده کنم ... در ضمن وبلاگتون خیلی سنگین شده ...یک فکری براش بکنید
موفق باشید


قالبهای رایگان بلاگ اسکای
http://khodaeitemplate.blogsky.com

ایلیا 1386/05/10 ساعت 01:39 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. مرسی سر زدی

برخلاف میل باطنی ام نشستم پای برنامه دوشنبه و سوژه

زیادی بدست آوردم. یکیش نواقص کار برنامه بود.

توی مطلب جدیدم این نواقص رو بررسی کردم البته کوتاه

خیلی سریع باید روی نقاط مثبتش هم کار کنم تا از ذهنم

نره.

پاینده باشی

ایلیا 1386/05/10 ساعت 02:19 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. من این مطلب برخلاف مطلب جنجالی که

فقط نواقص را بیان کردم این سری قصد دارم از نکات مثبتی

که مطرح شد بگم و همه سه ضلع رو بررسی کنم

پس منتظر باش. ممنونم که مطلبمو خوندی

رضا 1386/05/10 ساعت 18:59 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم من آپم منتظر قدم های زیبات هستم

نگاهت بیانگر راز دلت نبود ! کاش اینچنین بود. نمی دانم رفتنت را ، به پای کدامین گناه خود بگذارم ؟ عشقم ؟ صداقتم ؟ شاید هم صمیمیتم ؟بگو تا بدانم ! من که تو را بارها و بارها از آن خود دانستم ، حال چگونه باور کنم که مرا برای همیشه تا ابد و قیامت ترک کرده ای !
.
.
.

چگونه باور کنم ؟؟؟




س[گل]ل[گل]ا[گل]م[گل]


ممنونم که سر زدی عزیزم


[گل]



[گل]



[گل]



بازم منتظرت هستماااااااااااااااااااا

[گل]



[گل]



[گل]


شادزی
مهرافزون
ایام به کام
[گل]

سلام دوست عزیزم:

وبلاگت واقعا بی نظیره و اینرو از صمیم قلبم میگم.

خوشحالم که برای اولین بار از این وبلاگ حرفهای دیدن

می کنم.به ما هم سر بزنید قول می دم بهتون بد نگذره.

البته راجع به موضوعی که نوشتم نظر هم بدید.

منتظر حضور شما دوست خوبم هستم..............

امین 1386/05/11 ساعت 09:40 http://aminjan.blogfa.com

سلام
به این دلیل که خواستم ببینم زنده است یا مرده
دستت درد نکنه که سر زدی
بای بای

شادی 1386/05/11 ساعت 12:18

فرزاد جون به خدا من صد دفعه این عکسو گذاشتم تو وبلاگت نمی دونم وبلاگت چه عیبی داره اصلا عکس نمی یاد اگه قالب را عوض کنی عالی می شه

سلام
خوبی؟
برگ سبز (سرویس جدید چاپاریست)آپدیت شد
با شرح خلاصه ی فیلم(ماهی گند)و بلندترین ناخن دنیا
ممنون میشم همونجا نظر بدی
[قلب]منتظرتم

ایلیا 1386/05/11 ساعت 13:55 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. نوشته بازم ادامه داره. اگر شد توی یک

مطلب آینده همه رو به نقد می کشونم

ایلیا 1386/05/11 ساعت 18:22 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. مطلبی رو می خواستی نوشتم

البته بازم ادامه داره. فکر کنم باید روی یک قسمت دیگه

کار کنم.

ایلیا 1386/05/12 ساعت 02:21 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. ممنونم از اینکه مطلبمو خوندی. منم

حرفتو قبول دارم ولی از دید مردم امیر بازنده واقعی بود

ضمن اینکه فردا هم آخرین مطلب رو می زارم.

اون موقع بهتر می تونید قضاوت کنید

ایلیا 1386/05/12 ساعت 11:32 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. لطف می کنی سر می زنی

راستش باید سعی کنم که توی یک مطلب تموم بشه. ولی

احتمالا بحثش زیاد بشه

سلام! مرسی که سر زدی!!!!!!
به نظر من که تیممون به مربی کم دانش و کم سواد خودش باخت! هم از نظر فنی هم از نظر اخلاقی! یکی از بزرگترین اشتباهاتش هم همون آوردن وحید طالبلو بود که با جو مسابقه و زمین بازی نامانوس بود و اگه خود رودباریان هم داخل زمین بود یه ضربه یا حتی شاید بیشتر رو میگرفت! تعویض دروازه بانها تنها نتیجه ای که داشت فکر میکنم توی روحیه ی طالبلو بود! و البته اگه ایران بازی رو میبرد مطمیناْ تو روحیه ی رودباریان هم اثر میذاشت!
در هر حال مرسی از مطلبت
بای

سلام خوبی؟ علتش مدیریت و بی غیرتی بازیکنا و غرور مربیمون بود

بیااا آپیمم

زود بیاا

منتظریمم

salam khobin man up kardam ye sari bezan khoshal mishim bye

آقا من لینکیدمت و لطفا منو بلینک

ایلیا 1386/05/13 ساعت 01:17 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. ممنونم از لطف شما.

راستش این چند روزه سعی کردم ذهنمو بر روی همین یک

مطلب متمرکز کنم. خوشحالم که با حرفهام موافق بودید

باور کنید این عادل بیش از یک مجری اختیار داره.

همین رو می خواستم بگم.

مرسی از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد