به عشق تیم شهرم" صنعت نفت آبادان"

تیم صنعت نفت آبادان پس از چند سال دوباره به لیگ برتر ایران بازگشته. چند سالی که برای مردم فوتبال دوست آبادان به اندازه یک عمر عذاب آور بود.

اما این بار مثل دوره گذشته که نفت به لیگ برتر صعود کرد مسئولان این تیم به خانه تکانی(بخوانید: بومی تکانی)! دست نزدند و در تیم امسال نفت آبادان بیش از ۱۰ بازیکن آبادانی(و بومی) حضور دارد که این جای خوشحالیست و واقعا" جای تقدیر دارد چرا که آبادانی که خودش فوتبال خیز ترین و بازیکن ساز ترین نقطه کشور بوده باید از شهرهای دیگر بازیکن بگیرد و حق جوانان آبادانی خورده شود؟

آبادان مهد فوتبال ایران

فوتبال آبادان از قدیم الایام مورد توجه بوده و بازیکنان بزرگی همچون:مرحوم پرویز دهداری؛مرحوم منوچهر سالیا؛ مرحوم علی نکویی؛ غلامحسین مظلومی؛ پرویز مظلومی؛ عبدالرضا برزگری؛ ابراهیم قاسمپور و در سالیان اخیر : مسعود شجاعی؛ محمد علوی؛ مهدی هاشمی نسب؛ بهنام سراج؛ امید شریفی نسب؛ احمد رضا عبدزاده و بسیاری از بزرگان دیگر را به فوتبال ایران معرفی کرده که تعدادی از آنان منشا" افتخار آفرینی برای کشورمان بودند همانند مرحوم پرویز دهداری که معلم اخلاق نام گرفت یا برادرن مظلومی که واقعا" سالها برای فوتبال ایران زحمت کشیدند همینطور ابراهیم قاسمپور که در حال حاضر سرمربی تیم صنعت نفت است در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در ترکیب اصلی تیم ایران قرار داشت.TinyPic image

زمانی که ایرانی ها اصلا" نمی دانستند فوتبال چیست این آبادانی ها بودند که با انگلیسیها فوتبال را در سطح کشور مطرح کردند آن زمان که کشورهای روسیه و انگلستان ایران را اشغال کرده بودند بچه های آبادان با انگلیس ها گل کوچیک بازی میکردند و پایه ساز فوتبالی شدند که اکنون حق این خطه از جنوب کشور که بعد از انقلاب دیگر اثری از آن جوانان پر کشش دیده نمیشود را مثل آب خوردن از بین می برند.

صعود تیم صنعت نفت به لیگ برتر که با حق خوری تهرانی ها یک سال به تاخیر افتاد موجی از شادی را برای مردم فوتبال دوست آبادان به راه انداخت. بحث تبانی کثیف تیم راه آهن با شهید قندی یزد که دیگر پرونده اش بسته شد ولی آبادانی ها از هر چه بگذرند از حقشان نمیگذرند و با پیگیری مسئولان تیم صنعت نفت و فریاد عدالت خواهی آبادانی ها که خواستار احقاق حقشان بودند دوباره تیم محبوبشان به لیگ برتر باز گشت. در حالی که میبایست تیم راه آهن را به لیگ یک میبردند( مثل یوونتوس ایتالیا) با تهرانی بازی این تیم را در لیگ برتر نگه داشتند و به همین خاطر لیگ را ۱۸ تیمی کردند ولی ما در آبادان بی صبرانه منتظر تیم لاشخور راه آهن هستیم و آبادان را به "قتلگاه" آنها تبدیل خواهیم کرد.

مسئولان نفت آبادان بار دیگر مربی کار کشته آبادانی خودش رو به عنوان سرمربی به آبادان آورده- قاسمپور فصل قبل تیم "حتا" امارات را برای اولین بار به لیگ اصلی امارات آورد- تا برای سال اول هدف این تیم بقا در لیگ برتر باشد و ان شاء الله در سالهای بعد با تدبیر مسئولان این تیم ریشه دار و پر طرفدار را به جایگاه واقعی خود برسانند.

اما بازیکنان صنعت نفت در لیگ برتر ۸۶-۸۷ : ایمان پشتکاره، محمد غانمیان، فواد بغلانی، باسم سامری، علی مطوری، توفیق حضیراوی، حسین سلامی، مهدی یزداندوست، محمدمطوری، علیرضا ذلکی، حسین سامری، سعید خلافی، حکیم حزباوی، احسان شیرمردی، روح الله عرب، ارشاد یوسفی، امیر حسین یوسفی، سیاوش سمیع نیا، صابر میر قربانی، دسوزا، ره ناتو و لیو که سه بازیکن آخر خارجی هستند و میر قربانی از مس کرمان ؛ محمد مطوری کاپیتان آبادانی تیم برق شیراز؛ ارشاد یوسفی دروازه بان فصل قبل سایپا؛ امیر حسین یوسفی از صباباتری سهمیه های لیگ برتری و حسن هوری دروازه بان فصل قبل فولاد به عنوان شناخته شده ترین بازیکنان نفت در فصل آینده برای این تیم به میدان می روند.در این تیم بازیکنان جوانی حضور دارند که امیدوارند سالهای آینده به سطح اول فوتبال ایران برسند همانند: ایمان پشتکاره دفاع مستحکم و مهدی یزداندوست که از دوستان خود من هست.

به هر حال تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حمایت طرفداران با تعصب خودش که در گرمای ۵۰ درجه از ساعتها قبل از برگزاری مسابقات به استادیوم میروند( یکیشون خودمم ) تا تیم محبوب خودشان رو که به برزیل ایران(Brazilian) شهرت دارد را با شعار های معروف : "آبادان برزیلته" و "نه قرمز نه آبی فقط زرد طلایی" تشویق کنند و در بازیهای خانگی استادیوم تختی را به جهنمی برای سایر تیمها تبدیل کنند بی صبرانه منتظر شروع مسابقات لیگ هستند تا به ایران ثابت کنیم که هنوز آبادان زنده ست.

اولین بازی تیم صنعت نفت در روز ۲۵ مرداد مقابل تیم پرسپولیس پایتخت است تیمی که همیشه مقابل آبادان زانو زده و در گرمای عذاب آور ۵۰ درجه حرفی برای گفتن نخواهد داشت و با حمایت تماشاگران خونگرم آبادانی استادیوم تختی را برای پرسپولیس به "قتلگاه" تبدیل خواهیم کرد( ببخشید دوستان خیلی حس آبادانیستی- یه چیزی تو مایه های ناسیونالیستی!- من لبریز شده) شعار آبادانی ها برای استقبال از تیم پرسپولیس: "به جهنم آبادان خوش آمدید". البته باز هم تهرانی بازی فدراسیون نشینها یک حق خوری واضح رو نمایان کرد و آن چیزی نبود جز تغییر زمان بازی به ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه بود که در آن ساعت هوای آبادان به حدود ۳۵ درجه می رسد در صورتی که اگر بازی همانند سالهای قبل ساعت ۵ ظهر برگزار میشد این یک برتری برای ما بود چون پرسپولیسیها در گرمای ۵۰ درجه به قول خودمون می بریدند ولی حالا با لطف!!! مسئولان برگزاری که تماما" تهرانی هستند این حق از آبادانیها گرفته شد و باید بازی مقابل پرسپولیس را زیر نورافکن های استادیوم تازه تعمیر شده تختی برگزار کنیم.

نظرات 74 + ارسال نظر
سهیل 1386/05/15 ساعت 07:59 http://time.co.sr

آبادان برزیلته
سلام فرزاد جان بروزش کردم اگه وقت کردی یه سر بزن (پر پرواز قدم)

امین 1386/05/15 ساعت 08:40 http://aminjan.blogfa.com

اولیش مال من
سلام
ولک آبادانی بودی و نگفتی
راستی من این کلمه ی ولک رو همین جوری گفتم فک کنم ینی داداش.نه؟
به هر حال...
راستی این عاشقی که می گی چیه؟!!
خوردنیه؟!!!
تو جیب جا میشه؟!!!
ایران هم تولید می کنه یا این که وارد می کنند؟!!!
.
.
.
عشق یعنی جز خدا را بی خیال
کاری نداری؟
بای بای

ایلیا 1386/05/15 ساعت 11:43 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. ممنون از مطلب خوبت. منم خیلی دوست

دارم تیم های شهرستانی حق خودشونو از لیگ بگیرن

ممنون که خبرم کردید

هومن 1386/05/15 ساعت 17:18 http://3element.blogfa.com

سلام ... ایول منم عاشق ابادانم
خوشحال میشم منو لینک کنی و منم در اسرع وقت این کار رو خواهم کرد

سلام عزیزم
کم پیدایی

aisa 1386/05/16 ساعت 11:19 http://harfrabayadzad.blogsky.com/

سلام
با اینکه من علاقه ای به فوتبال ندارم، اما خوشحال می شم که بهم سر بزنی :)

شاد باشی :)

علی 1386/05/16 ساعت 22:21 http://ali-fallah.blogsky.com

تنهایی !!
ای کاش تنهایی را رنگی بود تا بدان میگفتم .
آنچه را که فریاد نتوان زدن .
تنهایم . تنهای تنها . و خداوند نیز . ...

سلام خوبی فرزاد ...
من مسافرت بودم نبودم وگرنه ... وگرنه چی !!!
وگرنه من شما برادر محترمو نه فراموش میکنم نه بی محلی میکنم .
خیلی ممنون که شما اومدی ...
اپت عالی بود بابا ایول

عزیزی

ایلیا 1386/05/17 ساعت 16:49 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. مرسی که سر زدی

راستی نظرتو درباره مطلب مانی نگفتی

غولو 1386/05/18 ساعت 00:49 http://abadan.blogfa.com/

سلام کا
مو لینکتٍ گزاشتم
ببخشید مو ای روزا سرم خیلی شلوغ بود ولی ازین به بعد دم و دقه پیشت پلاسم
قربانت

سلام داداشی ممنون ...
سوغاتی کجا بود ... نرفته بودم که زیارت ...
نایراحات الما شاکا گیبی الیدیم ...
منظورم این بود که ناراحت نشو شوخی کردم ...
شاکا گیبی به معنی شوخی کردن ....
//////////////
شاکا گیبی شاکا گیبی التادلدیم شاکا گیبی
شاکا گیبی شاکا گیبی هر شی بیتی شاکا گیبی
۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

ایلیا 1386/05/19 ساعت 01:32 http://score07.blogfa.ir

سلام دوست من. ممنونم که سر زدی

راستش توی جاهایی که ازادی از ملت گرفته میشه بایدم

انتظار چنین رفتاری رو داشت

دین اسلام در کجای مملکت پیاده شده؟ که انتظار پیشرفت

معنوی داشته باشیم

رضا 1386/05/19 ساعت 08:07 http://hoof.blogsky.com

تیم محبوبت تیم خوبیه ولی حیف که اولین بازیش با.... .
ایشاالله موفق باشه تو لیگ.

امین 1386/05/19 ساعت 13:18 http://aminjan.blogfa.com

سلام عزیزم
آپ کردم
بدو بیا که منتظرم
بای بای

ماه دیگه منم میرم شیراز سوغاتی برات نمیارم ::::

خیلی اتیش پاره ای ...

سلام خوبی !!!
تو رو خدا بیار سوغاتی رو میگم ...
چه خبر ؟
مصطفی ساندال رو میشناسی یه خواننده ترکیه ای هست .
اگه میشناسی بهم بگو ...

سلام
اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شود
موفق باشید
بای

سلام
می خواستم ازتون خواهش کنم لینک منو با اسم(سرزمین فوتبال) در وبلاگتون درج کنید.من هم همین کار رو برای شما می کنم .
ممنون میشم اگه سر بزنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم .
در ضمن مطلبی رو هم تحت عنوان(آقای قلعه نوعی, متشکریم) آپ کردم.
خوشحال می شم نظرتون رو ببینم.
موفق باشید

سلام .وبلاگ جالبی داری . سری به ما هم بزن .

سلام دوست عزیزم:

ممنون که به بنده لطف دارن و بهم سر زدید.

من عاشق فوتبال آبادان هستم و خوشحالم که یکی از

دوستان عزیز و صمیمی ام به نام ؛کاظم؛از خطه حماسه خیز

آبادان هست.

اگر مایل بودید من رو با نام(مجله آنلاین فوتبال)لینک کنیدو

بعد به من خبر بدید با چه اسمی لینکتون کنم.

فرخ 1386/05/20 ساعت 03:22

سلام عزیزم
خیلی زحمت می کشی دستت درد نکنه.
در ضمن از بایرن جدید هم مطلب بذار . خیلی توپ شده

رضا 1386/05/20 ساعت 08:50 http://hoof.blogsky.com

سلام. با عرض معذرت اگه ناراحت نمی شی من ی پرسپولیسی ۲ آتیشم/حاضرم واسه عشقم بمیرم. بالاخره دیگه هر کس ی تیمی رو دوست داره.

امین 1386/05/20 ساعت 09:27 http://aminjan.blogfa.com

سلام
خداییش راست گفتی همه ی قلبا سنگی اند
البته به جز خودم و خودت
ممنون که سر زده بیدی
بای بای

بازم سلام
من لینکتون کردم
به امید دیدار
بای

رضا 1386/05/21 ساعت 00:04 http://arg.blogfa.com

جمعش کن پرچم برزیلو
فقط آرژانتین

سلام فرزاد جان
من لینکتون کرده بودم ولی نمی دونم چه مشکلی برا سیستمم پیش اومده بود ثبت نمی کرد
الان لینکتون کردم
بازم شرمنده
به امید دیدار
بای

رضا 1386/05/21 ساعت 08:58 http://arg.blogfa.com

سلام...اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم:مارادونا تک ستاره ی فوتبال جهان لینک کن...من با چی لینکت کنم؟؟؟خبرم کن

امین 1386/05/21 ساعت 09:04 http://aminjan.blogfa.com

سلام عزیزم
خوفی؟
فقط پرسپولیس
امری فرمایشی؟
بای بای

سلام فرزاد خان
خیلی ازت ممنونم که به وب لاگ من اومدی
به نظر من امسال لیگمون خیلی لا حال شده بهتریت تیمها با بهترین مربیها ولی خب با وجود ناصر خان حجازی دیگه بقیه تیمها....
اون مطلییم که درباره مردها گذاشته بودم ۲هفته پیش درباره خانومها گذاشته بودم خواستم مساوات رعایت بشه.
با تبادل لینک موافقی؟

سلام آقا فرزاد خوبید؟
ممنون که به وبم سر زدید
در مورد پیوندهام باید بگم اگه چندروز زودتر میومدید میدید که چندنفر لینک شدن اما به خاطر اختلافاتی که پیش اومد الان انقدر کمه البته اگه بخوام بذارم زیاد میشه اما دوست ندارم
در ضمن اگه خواستید با اسم ستاره من لینکم کنید
قربان شما:ستاره

سلام ممنون میشم سر بزنید به من

امین 1386/05/21 ساعت 14:12 http://aminjan.blogfa.com

سلام
فرزاد جون اومدم یه چیز بپرسم و برم
چند سالته؟
یه وقت فک نکنی می خوام باهات ازدواج کنم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بای بای

سلام ...

خیلی ممنون برادر لایق این همه تعریف نیستیم برادر عزیز .
خب دیگه سرنوشت اینو میگه و واسه ما اینو رقم زده ...
موفق باشی
تانری امانندا ...

علی 1386/05/21 ساعت 15:38 http://ali-fallah.blogsky.com

ای کاش می دانستم بعد از مرگم اولین اشک از چشمان چه کسی جاری می شود / و آخرین سیاهپوش که مرا به فراموشی میسپارد چه کسی خواهد بود.

حامد 1386/05/22 ساعت 00:05 http://Anonym.Blogfa.Com

گریه‌هایم تا به خدا بالا رفت

سلام فرزاد جان
ممنون از حضور پر مهرت
منم با اجازت لینکت کردم
هر وقت آپ کردی خبرم کن
فکر کنم با شروع لیگ وب لاگتو بیشتر آپ کنی
موفق باشی

سلام فرزاد جان: خوبی داداشی؟

من لینکت کردم...............

ممنون از نظر گلت..........واقعا خوب گفتی آدم نباید خون

خودش رو کثیف کنه!!! اونهم برای چه کسی که فقط دوست

داره آدم رو محکوم کنه.

سلام
با اینکه مارو فراموش کردی اما من هنوز بیادت هستم. کارت هم عالی بود.
موفق باشی.
منتظرتم

salam khobi na hich khabari azash nadaram kheili ham negaranesham.age azash khabari peyda kardi lotfan be man ham begooo mamnoon misham.kheili negaranesham yedafe gheib shode

سلام اقا فرزاد .
خوبی . چطوریاس .
اپیدم نمیخوای سری بزنی .
راستی کدوم جملرو میگی ...
در ضمن اینم بگم تو باید طبق اون کلماتی که یاد داده بودم خودت جملاتو معنا کنی هرجا اشکال داشتی بپرس .
یه دیکشنری ترکیه بگیر هلال مشکلات باشه .
بازم میگم مشکلی داشتی بپرس ...

سلام دوست عزیز
مطلبی تحت عنوان (برترین های شش دوره لیگ برتر) نوشتم.
ممنون می شم سر بزنید و نظر بدید.
موفق باشید

سلام
دیدی بالاخره سر زدم؟!
خوشحالم که تیمتون بازم بازی میکنه و امیدوارم حق به حقدار برسه.
موفق و خوش باشید.

سلام من لینکت کردم چون فوتبال دوست دارم
راستی مطالبتم عالی بود

سلام دوست خوبم ...
ببخشید اشتباه از من بود عذر میخوام .
اینم معنیش : ولی یه چیزی بگم بدون معنی این ترانه حقیقت داره :
ساندیم کی اشک یالانجی دییل :
فهمیدم که عشق یک دروغ هست .
ساندیم کی بیر تک ا سوی یور :
فهمیدم که یک و تنها دوست داشت .
ساندیم کی هرکس ایری دییل :
فهمیدم که هرکس واسه خودش جدا هست .
ساندیم کی چوک دیر وری یور :
فهمیدم که خیلی گیر میده .
ساندیم کی دینمیجک اجی لار :
فهمیدم که کاری نداره به این تلخی ها .
اشکی ایونجا سای مدی یور :
عشق رو مثل ادا بازی نمیفهمه .
خوانندش خیلی قشنگ اسمش : petek dincoz
هست خیلی خوشگل و خوش صدا . ترانه های قشنگی میخونه خودشم اهل انکارا هست . این ترانشو خیلی دوست دارم واقعا زیبا میخونه .
موفق باشی .

سلام داداشی. حالت خوبه؟ ان شااله که خوبه.

راستی من قسمت دوم رو آپ کردم.منتظر حضورتون در

وبلاگم هستم.

با تشکر از داداش گلم آقا فرزاد

سلام
نمی دونم چی بگم شاید حق با تو باشه...
دلت شاد

aisa 1386/05/25 ساعت 01:23 http://harfrabayadzad.blogsky.com/

سلام
دیگه از اون ورا تشریف نمیارین؟ ؛)

سلام ،ممنون از آپتون ،عالی بود.
جدول امتیازاتی تاریخ لیگ حرفه ای رو آپ کردم.
ممنون می شم سر بزنید و نظر بدید.
موفق باشید

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون که سر زدی
منتظرتم
فعلا ...............

رضا 1386/05/25 ساعت 09:10 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.وبلاگ من به روزه.اگه بهم افتخار بدین خوشحال میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد