بایرن مونیخ سه بازی ده گل زده

این پست رو به خاطر پسر عمه گلم فرخ گذاشتم که مثل خودم عاشق بایرنه

بایرن مونیخ ، سه بازی ده گل زده !

آلمان - بوندس لیگا
یوفا نیوز: بایرن مونیخ در سومین بازی فصل جدید رقابت های بوندس لیگا به سومین پیروزی خود دست یافت. آن ها هانوفر را همچون هانزاروستوک و وردربرمن با گل‌های زیاد از پیش رو برداشتند.

به گزارش یوفا: هاشمیان که همراه به هم تیمی‌هایش به مونیخ رفته بود، در تمام طول بازی روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود و فرصت بازی برابر تیم گذشته‌اش را نیافت.

بایرن دیدار عصر شنبه را با گل‌ های لوکاتونی، فان بومل و هلیل آلتین توپ به سود خود به پایان برد. میروسلاو کلوزه مهاجم بایرن در این دیدار به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت.

اوتمار هیتسفلد، سرمربی بایرن مونیخ در نشست خبری پایان بازی، گفت: "نیمه‌ نخست بازی کاری دشوار پیش رو داشتیم. ما با فشار زیاد روبه جلو بازی کردیم و با این وجود در کارهای دفاعی هم سازمان دهی شده ایستادگی کردیم.

دمیکلیس و لوسیو بسیار متمرکز عمل کردند، لل هم این ‌گونه بود. لام و زی روبرتو هم بازی قدرتمندانه‌ای داشتند. سازماندهی خوبمان پایه‌ای شد تا رو به جلو بازی کنیم.

گل نخست لوکاتونی روی یک عالی به ثمر رسید. در 45 دقیقه دوم برتری ما بسیار زیاد بود. ما توپ را خوب به گردش درآوردیم و از برتری نفراتمان استفاده بردیم. دوندگی ریبری بسیار جنون‌آمیز بود.

ساندرو واگنر هم امیدوار کننده بود، او به خوبی حرکت می‌کرد و همیشه در جریان بازی بود. زمانی که تونی ناچار شد زمین بازی را ترک کند. هیچ وقفه‌ای در جریان بازی ما احساس نشد. عالی است که یک بازیکن آماتور می‌تواند این طور عمل کند. عملکرد او برایمان خوشحال کننده بود.


دیتر هکینگ سرمربی هانوفر هم در این نشست خبری گفت: "برتری بایرن در این بازی بارز و نمایان بود. پس از اخراج ما دیگر دفاع آنچنانی به نمایش نگذاشتیم. خوب است که ما تنها سه گل دریافت کردیم.

از نیمه نخست بسیار ناراحت هستم. چون یک اخراجی داشتیم و در یک ضد حمله از حریف عقب افتادیم. یک چنین اتفاقی برابر بایرن مونیخ هرگز نباید رخ بدهد.

ما به دست خودمان باعث تضعیف قوایمان شدیم. از بازیکن با تجربه‌ای همانند آلتین لالا چنین اشتباهی نباید سر می‌زد. انتظار بیشتری از این بازی داشتیم، اما بایرن به وضوح تیم بهتری بود. باید هر چه زودتر این بازی را فراموش کنیم."

اینم یه عکس قشنگ از Alianz Arena

 

Your Image Thumbnail  کلیک کنید
 

نظرات 71 + ارسال نظر

سلام داداش فرزاد گلم
من خیلی وقته نتونستم بشینم یه دل سیر لیگهای کشورای اروپاییو ببینم جوون بودم خیلی بیشتر می دیدم مخصوصا جام باشگاهای اروپا.
از دست این عروسک خانوم ناراحت نشو اونم حتما باهات شوخی کرده و الا خیلی مهربونه مطمئنم بهش برنخورده
همین که همتون لطف می کنین به من سر می زنین یک دنیا ممنونم

سلام ...
چطوری داداشی خوبی ...
ممنون که بازم اومدی بابا دیگه من حرف پیدا نمیکنم بنویسم یه بحثی باز کن اونو دنبال بگیریم ... از همه چی باهم حرف زدیم ... عجبا ...
خلاصه دیگه باید یه بحثی باشه یا نه ...
وگر نه حرف چرت و پرت زیاد هست ... بابا من عاشق رضا صادقی هستم ... اون اهنگشو شنیدی میگه :
بابا بیخیال دیگه ناز کردنم حدی داره
ما که رفتیم بعد ما تازه میبینی کی دوست داره
رو تو کم کن توفحه هم که نیستی به خدا
کم کن این همه افعه ها تو این همه اداء ...
خیلی توپ این اهنگش ... هر سال میگم برم کنسرتش توی سعد اباد ... ولی موقعیت پیش نمیاد ... اصلا من درکش میکنم اون چرا مشکی میپوشه ... چون با مشکی دوست شده ... احساس داره ... من خودم جز رنگ ابی چیز دیگه نمیپوشم . فقط ماه محرم ... یکی هم چادر مشکی که اونم دیگه یه افتخار هست برام ... وگرنه مانتو شلوار کفش همه ابی . کلا با خانواده ابی دوستم مثل سرمه ای فیروزه ای ...
خلاصه دیگه منم با رنگ ابی زنده ام ...باورت نمیشه من دور مانیتور با کیس و کیبوردمو اب کردم خودم با اسپری یه جوری رنگش زدم ... زیاد ضایع نیست ولی میدونم اگه بخوام بفروشمش ۲۰ هزار تومنم نمیگیرنش !!! همه زندگیم ابی ... رنگ اتاقم لباسام کمدم .گوشی موبایلم حتی سی دی خامی هم که میگیرم روش ابی ...
خلاصه دیگه ابی برام نفس ...راستی این یه وبلاگ دیگمه خواستی سری بزن ... به افتخار تو یه کارایی هم کردم ... باز کنی خودت کاملا متوجه میشی دیگه نمیگم بهت خودت برو ببین ...
فعلا ...
منم مثل برادرم محسن دوست دارم هم سن تو باید باشه نمیدونم که تو چند سالته ...
ولی محسن ۱۷ سال داره ...
اینم ادرس وبلاگم :
www.baran-e-love.blogfa.com

سلام آقای محترم
این درسته که شما هر چی دلت بخواد بگی بعد به من بگی از یه خانوم انتظار بیشتری داشتم؟اگه شما شوخی کردی خوب منم شوخی کردم چرا شما حرفای خودتو شوخی میگیری اونوقت حرفای من جدیه و من اتیشم تنده؟ هر چی که شما بگی شوخیه و اشکال نداره ولی من هر چی بگم اتیشم تنده؟فقط شما از من انتظار داری؟من هیچ انتظاری نباید از شما داشته باشم؟ ( یه ضرب المثل میگه یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم )با اول شدن شما هیچ توهینی نمیشه هر جور راحتی
دیگه بهتره تموم بشه این موضوع
در ضمن من فعلا در سفرم اگه اومدید تو وبلاگم نظر دادید شاید تا چند روز نتونم بیام جوابشو بدم

هادی 1386/06/05 ساعت 16:36

سلام
مرسی ازحضورت اگه موافقی با تبادل لینک
من رو با نام آبی پوشان پایتخت قرار بدین

مینو 1386/06/05 ساعت 18:39 http://ZHIIVAAR.BLOGSKY.COM

سلام فرزاد جان خوشحال شدم که به ژیوار سر زدی
وبلاگ جالب و پر هیجانی داری
برات آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم از این به بعد بیشتر به هم سر بزنیم

شاد باشی

سهیل 1386/06/06 ساعت 09:42 http://onetime.blogsky.com

سلام عزیزم.
بایرین همیشه مثل تراکتور تیم ها رو درو میکنه.
عزیزم از لژیونرها هم خبر بزار..

سلام فرزاد جان
دیگه خیلی پیرم کردی من ۲۶ سالمه ولی شور و حال سابقو ندارم.
از لطفیم که به من داری یک دنیا تشکر

سلام فرزاد جون:

دلم واست تنگ شده بود.مرسی که بهم سر زدی.

آپت خیلی عالی بود.

mer30000000000000000000000000000000000000

سلام داداش گلم خوبی ...
ممنون که به اون یکی وبلاگ سری زدی ...
اره من کامپیوترم ابی حتی مانیتورم چون ال سی دی راحت رنگ میشه ولی فرزاد خیلی خوشگل شده باید ببینی بعد نظر بدی ... هر چند دیگه مفت نمی ارزه چون مردم همونی رو میخوان که از کارخونه در اومده بیرون مگه نه ! دوستام دیده بودن کلی مسخرم کردن بهم میگن دختر تو دیونه ای ... راستی یه چیزی امروز رفته بودم بیرون پوستر حمید عسکری رو دیدم خیلی قشنگ بود ... خواستم بخرمش ولی نخریدم دیگه ... من عادت دارم هر سال پوستر یکی از خواننده های مورد علاقمو بچسبونم به پشت شیشه ماشینم امسال هم رضا صادقی هست به قدری پوستر خوشگل هست دخترا توی خیابون پشت چراغ قرمز بودم کم مونده بودن شیشرو بشکنن . این حمید رو دیگه نگرفتم نمیدونم چرا ازش خوشم میادا ولی خب دیگه ... من یه عادت های خاصی دارم مثلا توی انتخابات رئیس جمهور ماشینمو پر کرده بودم از یا اباصالح المهدی به جای تبلیغات رئیس جمهور .... همه توی خیابون نگاهم میکردن ... کلا من کمی با همه فرق میکنم یه سری ماشینمو با گل ( منظورم گلی که از خاک درست میشه ) درست کرده بودم به قدری خوشگل شده بود که نگو توی دانشگاه انگشت نما شده بودم ... الان هم که اعیاد شعبانیه هست با رنگ خودم خیلی خوشگل اسامی نام های زیبای مولا صاحب الزمان رو نوشتم یه پرچم اسلام و علیک یا صاحب الزمان که سبز فسفری هست چسبوندم پشت ماشین ... بالاخره دیگه ما هم اینجوری عشقمونو به مولا نشون میدیم کاش زنجان بودی فردا هیئت داریم ... میدونم که خیلی خوش میگذره جات خالی ... خلاصه دیگه !!! این دفعه کمتر از خلاصه دیگه استفاده کردم توجه کردی ؟؟؟ خلاصه دیگه سرتو به درد نیارم به خواهر خوبت سلام برسون من یه سال ازش بزرگترم راستی منو بهش معرفی کردی یا نه !!! یا دعوات میکنن اگه بدونن با یه دختر در ارتباطی البته من ۴ سال ازت بزرگترما ؟؟؟
خلاصه دیگه خیلی دوست دارم ...
همیش شاد باش ...
بای تا های ...

امین 1386/06/06 ساعت 17:11 http://aminjan.blogfa.com

سلام
اومدم بزنمت
ایول زدی تو خال پسته
ما که گفتنی هامون تموم شد
بای بای

سلام فقط یه افتخار داداشی گلم ...
سری بزن به وبلاگ سهراب ...

یه روز طلافی میکنم
هرچی بدی کردی به من
این همه بی وفائی ها
جواب خوبی بود به من ....

فقط به خاطر تو داداش جون خودم ...

رضا 1386/06/06 ساعت 21:58 http://arg.blogfa.com

بدو بیا...ترکیب تیم ملی برای بازی با استرالیا اعلام شد...[گل][قلب]

سلام فرزاد جون:

خیلی دوستت دارم.

ایکاش یه روز بتونم حضوری ببینمت.

قربون داداش گلم فرزاد بشم.

سلام خوبی؟‌ببخشید دیر شد یه کم درگیر بودیم دسترسی نداشتیم .... کلا با بایرن مونیخ حال نمی کنم ولی امسال مدعیه و تیمش خیلی خوب شده ....

امیدوارم تیم نفت آبادان هم موفق باشه من خودم خیلی این تیمو دوست دارم با اینکه هیچکسم آبادانی نیست ...امیدوارم حداقل ۵ بشه اگه بالاتر بشه که چه بهتر



ما آپیممم منتظریمااا ...زود بیا...عید شما مبارکککککک [گل][گل]

سلام
معلومه خیلی عاشق بایرنید
من تیم های آلمانی رو همه دوست دارم
البته مثل شما نمیدونم کی کیه و اینا
راستش علاقه ای به حفظ نامشون ندارم اما اسم تیم ها رو تا حد خوبی بلدم میدونم شاهکار نیست چون من پسر نیستم
ولی یه پسر عمو دارم ۱۰ سالشه تمتم بازیکنای جهان رو میشناسه از بس پوستر تو اتاقش چسبونده هر کی ندونه فکر میکنه اتاق یه مرد فوتبالدوسته
از همه بازیکن ها حداقل یه عکس داره بازی خودش هم نسبت به سنش عالیه
پسر عمه هام ۱۹ به بالا سن دارن حریف این ریزه میزه نمیشن
خوب در آخر
به سایتم سر بزن
منتظرم

مینو 1386/06/07 ساعت 12:56 http://ZHIIVAAR.BLOGSKY.COM

سلام فرزاد جان
باید بگم از نظر اولت هم اصلا ناراحت نشدم نظر هر کسی در جای خودش محترمه اما من در مورد وبلاگت نظر واقعیمو گفتم
به هر حال خوشحال می شم که بیشتر به هم سر بزنیم و در اولین فرصت به عنوان یکی از دوست های ژیوار لینک می شی
شاد و موفق باشی
بازم سر بزن

سلام داداش فرزاد
ممنون از این همه لطف و محبتت
شرمنده اخلاق ورزشیتم داداش.هر شب خجالتمون میدی
شاد باشی

طلوع 1386/06/08 ساعت 15:52 http://tanhaasman.bogfa.com

سلام منم فوتسالیستماااا وبلاگ فوتبالی باحالی داری..

سلام داداش فرزاد گلم
داداش خودت با حال و گلی از این همه لطف و محبتت یک دنیا تشکر .ولی مثل اینکه بد جور با خانمها مشکل داریا(چشمک)

سلام فرزاد جان
بلاگت رو خوندم.با اینکه از فوتبال سر در نمی آرم ولی انرژی و نشاط رو توش حس کردم که به منم منتقل شد.راستی باحالی از خودته

سلام آقا فرزاد
من پس از مدت ها به روز کردم
اگه دوست داشتین بهم سر بزنین خوشحال می شم

امان از دست فوتبال!
بابا برید والیبال بازی کنید ... بهتره ها .. .یا بسکتبال ...
قهرمان جهان می شید...
ول کنید این فوتبالو...!
شوخی کردم .. خیلی خوبید .. جالبید.. باحالید
بازم بیا

سلام
عیدتون مبارک
ممنون که سر زدید
موفق باشید
من لینکتون کردم با اجازه

سلام فرزاد خان
از لطفی که نسبت به من داری سپاسگزارم
اون فردی که این چند وقته ازش دلخور شدی الان مسافرت وقتی برگرده سعی می کنم این سوء تفاهم پیش اومده رو حل کنم چون هر دوتاون گلید اینقدر سخت نگیرین.

سلام فرزاد خان مرسی که سر زدی
در ضمن به شهر ما هم خوش می یای
خودتم می دونی وبلاگت حرف نداره

امین 1386/06/10 ساعت 09:53 http://aminjan.blogfa.com

سلام
حالا زده که زده چیکارش کنم
اینا رو ول کن
پرسپولیسو بچسب
صنعت نفتو بچسب و هم چنین اون بازیکنتون لئوناردو
مس کرمونو بچسب
خداوکیلی حال کردی
راستی آپ کردم منتظرتما
بای بای

طلوع 1386/06/10 ساعت 12:25 http://tanhaasman.blogfa.com

اره من فوتسالیستم..۵ساله ....ولی خیلی آب شدماااااااا....

شادی 1386/06/10 ساعت 18:44

باشه دیگه از من خبر نمی گیری ؟

سلام داداش
برد تیمتو تبریک می گم
درباره عروسک خانومم از سفر که برگرده حتما باهاش حرف میزنم.
امیدوارم این سوء تفاهمم برطرف بشه.

سلام ...بابا من دو هفته پیش آپ کردم.. بعدشم می خواسم وبتونو تو لینک هام بزارم..

علی 1386/06/10 ساعت 21:12 http://ali-fallah.blogsky.com

چنین گفت زردشت:....عاشق عاشقی باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش ،
به مهربانی مهر بورز با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش[گل]

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان(عشق فقط کاکا و کاسیاس)لینک کن بعد بگو من تورو با چه اسمی لینک کنم؟
منتظرتم

pegah 1386/06/11 ساعت 00:29 http://6071.blogfa.com

سلام خیلی وبت خوبه به منم سر بزن

pegah 1386/06/11 ساعت 03:37 http://6071.blogfa.com

سلام
من زیاد وارد نیستم برای اینکه لینکت کنم باید توی قسمت پیوندهای وبلاگ بنویسم؟
یه سر بزن ببین چی کار باید بکنم
مر۳۰

امین 1386/06/11 ساعت 08:08 http://aminjan.blogfa.com

سلام
فرزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد وبلاگم بالا نمیاااااااااااااااااااد
چی کارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دوست دارم بشینم تا صبح گریه کنم
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بای بای

طلوع 1386/06/11 ساعت 15:21 http://tanhaasman.blogfa.com

راسی من آپمااااا....بایرنم تیم مورد علاقه ی منه..

امین 1386/06/11 ساعت 15:34 http://aminjan.blogfa.com

سلام
چطوری؟
اهان این شد
هنوز تازه شدیم صمیمی
رومون تو هم باز شد
جرات داری پاتو بذار تو رفسنجون
قلمای پاتو خورد می کنم
عکس من نحسه؟
می کشمت
اگه ۲-۳ ثانیه دیر تر اومده بودی عکسمو نمی دیدی
خیلی آدم باسعادتی هستی که تونستی عکسمو ببینی اگر ۳ ثانیه دیر تر اومده بودی این عکسی رو که الان هست می دیدی.
بای بای

سلام داداشی گلم خوبی عزیز .
این دفعرو وقت ندارم برات خاطه بنویسم یا جواب سوالاتتو بدم .
ولی میگم که ممنون بابت همه چیز ...
دوست دختر !!!! وایییییییییییییییییییییییییییییی .
خیلی خطرناک فرزاد . سعی داداش گلم دچارش نشی .
خیلی دوست دارم ... تا بعد ...

سلام
خوب هستید؟
آپ قشنگی کردید(ممنون)
مطلبی رو تحت عنوان(سیستمهای بازی) آپ کردم
در آخر مطلب هم سوالی مطرح کردم که خوشحال میشم راجع به اون نظر بدید.
ممنون می شم اگه سر بزنید.
باتشکر

ایلیا 1386/06/12 ساعت 00:47 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. ممنونم که سر زدی

تبریک بهت میگم برد صنعت رو

خیلی دوست دارم صنعت از اینم بهتر بشه

سلام همینجوری دوستان قدیمی رو فراموش میکنی؟

ای خدا!
به صد نفر در روزم اگه سر بزنی آخر یکی هست که ازت دلخور بشه( گریه )!

pegah 1386/06/12 ساعت 02:41 http://6071.blogfa.com

سلام آقا فرزاد مگه حرف بدی زدم؟؟؟ باور کن منظور نداشتم نمیدونم تو چی برداشت کردی

رضا 1386/06/12 ساعت 09:05 http://hoof.blogsky.com

سلام. با مطلبی به نام ((داستانی واقعی از یک زندگی...)) به روزم. دوست خوبم منتظرت هستم.

هدی 1386/06/12 ساعت 15:33 http://WWW.hoda210.blogsky .com

با سلام
به روزم

محمود 1386/06/12 ساعت 16:27 http://camedad.blogsky.com/

موفق باشی و ممنون از این که به ما سری زدی

پگاه 1386/06/13 ساعت 04:06 http://6071.blogfa.com

سلام فرزاد جان
خوش بگذره سوغاتی یادت نره ....
بله ظاهرا مثله اینکه من فقط فعالم ...
چشم سعی میکنم پست ورزشی بیشتر شه

سلام
من هم آپم یه سر بیا و نظر یادت نره

سلام داداشی گلم . ما نوکر هرچه بامرامیم ... من تو رو با یه دنیا هم عوض نمیکنم عزیز ... بهت خوش بگذره جای ما رو خالی کن باشه ... بچه های ابادان قبلا هم بهت گفته بودم همشون گلن مثل تو ... کلا من بچه های بند عباس و اهواز ابادان با هرمزگان و خیلی دوست دارم چون مرامشون یه چیز دیگس خون گرم هستن خیلی شیرین صحبت میکنن ... خلاصه دیگه خیلی دوست دارم ...
مزاحمت نشم بیشتر از این ...
سلام برسون ...
بای تا های ...

امین 1386/06/13 ساعت 14:47 http://aminjan.blogfa.com

سلام
خوبی؟
هر جا میری خدا پشت و پناهت
فقط یه چیز:
رفسنجون نیا که اگر گذرت افتاد کشته اییییییییییییییی
بای بای

سلام داداش فرزاد
ای ول خوشم میاد مثل خودمی الکی کامنت نمی ذاری بگی خوندم خیلی با حال بود.و.......
امیدوارم شیراز حسابی بهت خوش بگذره.
آقا فرزاد گل معرفت شما قبلا واسه من اثبات شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد