تی تی هانری هم بازی رونالدینیو شد

 چه هیجان انگیز!! آنری با لباس بارسلون!

متن کامل خبر رو بخونید:

اسپانیا - لالیگا
یوفا نیوز: "تیه‌ری هانری" مهاجم فرانسوی پس از نهایی کردن مراحل انتقال خود از آرسنال، امروز رسما به عنوان بازیکن تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا معرفی خواهد شد.

به گزارش یوفا از بارسلونا: این بازیکن ‪۲۹‬ ساله صبح روز دوشنبه تحت معاینات پزشکی قرار گرفت و بعد ازظهر امروز رسما با پوشیدن پیراهن آبی وقرمزتیره(اناری)بارسلونا برای‌اولین باردر ورزشگاه نیوکمپ حضور خواهد یافت.

هانری در گفت وگو با تلویزیون باشگاه بارسلونا پس از ورود به این شهر اظهار داشت: آمدن به اینجا و بازی در کنار برخی از بهترین بازیکنان جهان، مفاهیم بسیاری دارد. بارسلونا بیش از یک باشگاه است. همه این باشگاه را می‌شناسند.مهمترین دلیلی که باعث شد به بارسلونا بیایم، شیوه‌بازی این تیم، هوادارن و حمایت آنها بود.

گفته می‌شود بارسلونا با امضای قراردادی چهار ساله در ازای ‪ ۲۴‬میلیون یوروبرای خرید هانری ازآرسنال موافقت کرده است تا این بازیکن به ستارگانی همچون "دکو"، "رونالدینیو"، "ساموئل اتوئو" و "لیونل مسی" بپیوندد.

باشگاه بارسلونا هم بر روی وب سایت خود اعلام کرده است، هنوز مسائل جزئی بین سه طرف یعنی باشگاه آرسنال، باشگاه بارسلونا و تیه‌ری هانری باقی مانده که باید حل شوند.

بارسلونا پس از قهرمانی رئال مادرید در مسابقات اخیر لالیگا به دنبال افزایش قدرت خود است.

ورود هانری به بارسلونا به "فرانک ریکارد" قدرت انتخاب بیشتری در خط حمله این تیم با حضور اتوئو، مسی و رونالدینیو می‌دهد.

مسی که یکی از اولین کسانی بود که از هانری بهترین گلزن تاریخ باشگاه آرسنال با ‪ ۲۲۶‬گل در ‪۳۶۹‬مسابقه استقبال کرد،دراین‌باره گفت: هانری بازیکن بزرگی است و به همین دلیل به بارسلونا آمد.

هانری که هشت سال پیش از یوونتوس به آرسنال رفته بود، در حال حاضر به دلیل مصدومیت پا، نیمکت‌نشین است.

وی امیدوار است ظرف دو هفته آینده تمرینات خود رااز سر گرفته و برای مسابقات فصل جدید بارسلونا آماده شود.

این بازیکن همچنین برای بازی در تیم ملی فرانسه در جریان مسابقات مقدماتی یورو ‪ ۲۰۰۸‬ابراز امیدواری کرده است.

هانری ‪ ۹۲‬مسابقه و ‪ ۳۹‬گل ملی در کارنامه دارد.

بارسلونا سال گذشته برای جذب هانری تلاش کرد اما وی ترجیح داد قرارداد خود را با آرسنال چهار سال دیگر تمدید کند و تا سال ‪ ۲۰۱۰‬دراین تیم بماند ولی پس از ترک "دیوید دین" نایب رییس این باشگاه و تردید در مورد آینده "آرسن ونگر" فرانسوی به عنوان سرمربی، تصمیم گرفت به اسپانیا برود.

هانری در مورد ونگر در نامه سرگشاده‌ای به روزنامه سان نوشت : تا جایی که می‌توانم به خاطر بیاورم، آرسن بخشی از زندگی من بوده است. نمی‌توانم بدون او و دیوید دین در آرسنال بمانم.

وی در مدت هشت سال حضور خود در آرسنال، به همراه این تیم به دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر، سه قهرمانی در جام حذفی باشگاه‌های انگلیس و فینال لیگ باشگاه‌های اروپا در سال ‪ ۲۰۰۶‬رسید.

او بیشتر فصل گذشته را به دلیل بیماری و مصدومیت از دست داد.
منبع خبر:سایت یوفا
نظرات 21 + ارسال نظر
طاهر 1386/04/06 ساعت 03:04 http://2topmotor.blogsky.com

آقا فرزاد وبلاگت روز به روز قشنگ تر میشه امیدوارم که موفق باشی .

امیر 1386/04/06 ساعت 08:51 http://lorddownload.co.sr

سلام فرزاد جون
دمت گرم به خدا
ادم حال می کنه میاد ۲تا خبر به روزو می خونه
در مورد علی کریمی پست داشتی خبرم کنیا
یا حق
تو وب من ثبت نام کن یه منو کاربری بساز با هم در ارتباط باشیم

امیر 1386/04/06 ساعت 08:52 http://lorddownload.co.sr

راستی در مورد مس هم مطلب بزار
من مسی رو خیلی دوست دارم

فاطمه 1386/04/06 ساعت 08:54

اول سلام اقا فرزاد

دوم بابا یه ذره یواشششششش

حس کردم دمپایی به دست وایسادی دم در
سوم ..برادر عزیز
من نظری از شما نداشتم..وگرنه اینقد آدم بیخودی نیستم که نظر یه دوست پاک کنم
چهارم...یه خواهش ...شما اون روزایی که برام کامنت گذاشتی سرعت اینترنتت خوب بود....عرور نداده بود
چون تو کامنت قبلی هم گفتم من همه کامنتارو تایید میکنم به جز موردی که خود نویسنده نخواد
لطفن عصبانی نشو و مطمئن باش من هیچ کامنت شمارو پاک نکردم...کامنتهای شما که موردی ندارن من پاکشون کنم...درست؟؟

لطف کن یه بار دیگه همون کامنتارو برام بزار
ببخشید...خسته نباشی

من مطئنم آنری تو بارسا به جایی نمی رسه...همون آرسنال خیلی براش بهتر بود...باید نشست و دید

یا حق...

سلام فرزاد جان
باشه قول میدم اگه بازم از این شعر ها پیا کردم برات بذارم .راستی میتونم برای وبلاگت یه لوگو پیدا کنم موافقی با یه توپ فوتبال متحرک؟؟؟؟؟
منتظرتم

رضا 1386/04/06 ساعت 11:35 http://hoof.blogsky.com

سلام.حتما بهم سر بزن.آپم ولی با بقیه پست ها فرق داره.اگه عنوان لینکمم تغییر بدی خوشحال میشم.ی سر بزنی می فهمی.مرسی

فاطمه 1386/04/07 ساعت 11:04

خوب الان من دمپایی به دستم

خوبهههههههههههه!!(نیش)

آهنگ دل از مهستی...ببینم میتونم پیداش کنم
فعلن
یا حق....

ایلیا 1386/04/08 ساعت 02:31 http://score07.blogfa.com

سلام اقا فرزاد

بیوگرافی فرانک ریبری در وبلاگم گذاشتم.

خوشحال میشم سر بزنی

سلام اقا فرزاد جووووووووون.
عجب !!! بارسلونا هم دیگه داره دیواراش فرو میریزه .
دگه بارسلونای سابق نمونده و هیچ وقت نمیمونه .
رونالدینیو هم کارش خراب شد دقیقا مثل مارادونا .
مارادونا واسه خودش کسی بود ...
الان شده یه پیر مرد هپاتیتی .

احسان 1386/04/08 ساعت 23:11 http://bade.blogfa.com



سلام

مرسی که به وبم سرزدی .

من فوتبالی نیستم . اما برات آرزوی موفقیت می کنم .

پایدار باشی

سلام علیکم خدمت برادر گلم ...
اره دیگه اینجوریاس دیگه . هر تیمی یه موقعی میره تو اج قدرت و قهرمانی . همین چلسی ۲ سال گذشته چقدر قوی بود و الان دیگه داره شکست میخوره . یا همین اث میلان که چقدر قدیمی تیمش داره کم کم خراب میشه . اونا هم قدرتشون به بازیکنایی مثل پائلو مالدینی . کاکا . اندرا پیرلو . نستا . اینا هست دیگه .مزاحمت وقت قشنگت نشم دیگه خلاصه هرکی یه روز توی قدرت دیگه عشق است بایرن را ...

موفق باشی دوست خوبم

ایلیا 1386/04/09 ساعت 11:48 http://score07.blogfa.com

سلام دوست عزیز. ممنون که به ما سر زدی.

سعی می کنم از این هم بهتر بشم.

موفق باشی

سلام خوبین؟ وبلاگتون خیلی جالبه موفق باشین خوشحال شذیم که به ما سر زدین بازم بیاین فعلا

سلام اقا فرزاد .
اختیار دارید بابا ! واقعا راست میگم همین دیشب فئتبال برزیل و چین بود اگه اشتباه نکنم حوصلم نکشید بشینم نگاه بکنم چرا چون برزیل هم دیگه دیوارای محکمش ریخت ... موقعی که رونالدو بود باز تیم یه کم قوی بود الان دیگه رونالدو هم ابش ریخت و اثرات جام جهانی ۲۰۰۲ رو نداره . جام جهانی ۲۰۰۶ دیدیم دیگه چیکار کردن گل کاشتن و گلستون کردن . انقدر ناراحت شدم برزیل باخت حداقل اگه میبرد نفر دوم میشد ولی خدایی توی جام جهانی فرانسه قوی تر از ایتالیا بود اصلا معلوم بود . اگه اون پنالتی رو پسره اسمش یادم نیست خراب نمیکرد الان فرانسه برده بود ولی من طرفدار فرانسه نبودم همون طور که میدونی من عاشق تیم های ایتالیایی هستم و از این جور حرفا دیگه ... المان هم دیگه هیچی من امیدم به بالاک بود اونم حتی یدونه از خودش حرکتی انجام نداد تا ببینیم اصلا بالاکی توی زمین بازی هست یا نه .
خلاصه ممنون که به شبستان من سری زدی خوشحالم کردی
موفق باشی . تانری امانندا ...

ایلیا 1386/04/11 ساعت 12:07 http://score07.blogfa.com

سلام دوست عزیز. ممنون که سر زدی.

بازم بیا. هر وقت اپ کردی خبرم کن

رضا 1386/04/11 ساعت 12:16 http://hoof.blogsky.com

سلام دوست عزیزم.آپم اگه به کلبه درویشی من ی سر بزنین خیلی خوشحال می شم

ممنون از حضورت

به وبلاگ فوتبالی و آلمانی من سری بزنید حتما خوشتون میاد . تبادل لینک؟

ایلیا 1386/04/13 ساعت 01:06 http://score07.blogfa.com

سلام دوست من. مطلب جدید داریم. خوشحال میشم سر بزنید

ایلیا 1386/04/13 ساعت 01:53 http://score07.blogfa.com

سلام. ما از خدامون هست که حداقل دو سال یکبار تیم های

شهرستانی قهرمان بشن. تازه اینم کافی نیست. برن توی

اسیا مقام بیارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد